تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 18:06
153 بازدید
کد خبر : 192584

از بدهی به پیمانکار تا مخارج ۴.۵ میلیاردی روی دست فدراسیون دوچرخه‌سواری

از بدهی به پیمانکار تا مخارج ۴.۵ میلیاردی روی دست فدراسیون دوچرخه‌سواری

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ما فقط برای تکمیل ساختمان فدراسیون چهار و نیم میلیارد نیاز داریم و از اینکه مکان ورزشکاران را به بخش اداری تبدیل کرده ایم، آزرده ام. افشین داوری در گفتگو با ایسنا درباره ی آخرین برآورد از هزینه های تکمیل ساختمان فدراسیون بیان کرد: آخرین برآوردی که ما داشتیم بین

از بدهی به پیمانکار تا مخارج ۴.۵ میلیاردی روی دست فدراسیون دوچرخه‌سواری 

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ما فقط برای تکمیل ساختمان فدراسیون چهار و نیم میلیارد نیاز داریم و از اینکه مکان ورزشکاران را به بخش اداری تبدیل کرده ایم، آزرده ام.

افشین داوری در گفتگو با ایسنا درباره ی آخرین برآورد از هزینه های تکمیل ساختمان فدراسیون بیان کرد: آخرین برآوردی که ما داشتیم بین چهار تا چهار و نیم میلیارد است تا ساختمان به بهره برداری برسد. البته با توجه به تغییر قیمت ها، این رقم هم ممکن است تغییر کند.
داوری در پاسخ به این پرسش که این مبلغ فقط برای تکمیل ساختمان است یا شامل خرید تجهیزات و سایل اداری داخل ساختمان نیز می شود، تصریح کرد: این مبلغ برای تکمیل خود ساختمان است. فکر هایی کرده ایم که ساختمان را به بهره برداری برسانیم. این گزینه را هم در نظر گرفتیم که بخش ساختمان را به بهره برداری برسانیم که البته فعلا سراغ این گزینه نمی رویم.

داوری در مورد وضعیت نابسامان بخش اداری  فدراسیون گفت: من خودم آزرده هستم که مکانی که برای ورزشکاران بوده را تبدیل به اداری کرده ایم. اینجا برای ورزشکاران است بنابراین سعی می کنیم با حداقل ها بسازیم و بتوانیم به آن ساختمان برویم تا کمپ تیم های ملی به طور کامل در اختیار ورزشکاران باشد. به هر حال هر چه فضا کوچکتر باشد ما نیز مجبوریم تعداد محدود تری دعوت کنیم بنابراین نیاز است سریع جا بجا شویم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که در فاصله زمانی باقی مانده تا پایان سال کار تکمیل ساختمان انجام می شود یا خیر، تاکید کرد: تمام تلاشم بر این است از اسفند کار دوباره راه اندازی شود. یک میلیارد هم وزیر دستور داده که پرداخت شود که اگر این یک میلیارد واریز شود مقداری کارمان شروع می شود. در این میان مشکلی که وجود دارد این است که به پیمانکار هم مبلغی بدهی داریم و از مبلغی که به دستمان می رسد باید به پیمانکار هم پرداخت کنیم. جلسه ای هم با خانم  فرامرزیان معاون وزیر داشتیم امیدوارم بتواند در این زمینه به ما کمک کند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.