تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 18:22
151 بازدید
کد خبر : 190777

ادامه بررسی لایحه مشارکت عمومی – خصوصی در کمیسیون عمران

ادامه بررسی لایحه مشارکت عمومی – خصوصی در کمیسیون عمران

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی جزئیات لایحه مشارکت عمومی – خصوصی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. مجتبی یوسفی در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ادامه جزئیات لایحه مشارکت عمومی – خصوصی مورد بحث و

ادامه بررسی لایحه مشارکت عمومی - خصوصی در کمیسیون عمران

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی جزئیات لایحه مشارکت عمومی – خصوصی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ادامه جزئیات لایحه مشارکت عمومی – خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این لایحه نقطه عطفی برای توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی و همچنین ایجاد منابع جدید برای تکمیل پروژه ها به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: ما در کشور حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه های نیمه تمام داریم که به جز پروژه هایی است که باید در مناطق محروم دنبال شوند. این لایحه در تامین منابع برای اتمام پروژه ها بسیار کارگشا بوده و جزئیات آن بند به بند در حال بررسی در کمیسیون عمران است.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: ان شاءالله این لایحه هم به ایجاد منابع جدید و هم به رفع مشکلات اعتباری برای اتمام پروژه های نیمه تمام کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.