تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:56
44 بازدید
کد خبر : 192137

اتحادیه بین‌المللی نخبگان مسلمان: خشونت در افغانستان بر خلاف ارزش‌های اسلامی است

اتحادیه بین‌المللی نخبگان مسلمان: خشونت در افغانستان بر خلاف ارزش‌های اسلامی است

“اتحادیه بین‌المللی نخبگان مسلمان” گفت، خشونت‌های در جریان در افغانستان بر خلاف اصول و ارزش‌های اسلامی است و از تمامی نخبگان مذهبی جهان اسلام خواسته تا درگیری‌های خشونت آمیز در این کشور را محکوم کنند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این اتحادیه که مقر آن در قطر است، در بیانیه خود همچنین

اتحادیه بین‌المللی نخبگان مسلمان: خشونت در افغانستان بر خلاف ارزش‌های اسلامی است

“اتحادیه بین‌المللی نخبگان مسلمان” گفت، خشونت‌های در جریان در افغانستان بر خلاف اصول و ارزش‌های اسلامی است و از تمامی نخبگان مذهبی جهان اسلام خواسته تا درگیری‌های خشونت آمیز در این کشور را محکوم کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این اتحادیه که مقر آن در قطر است، در بیانیه خود همچنین کشتارهای هدفمند نخبگان مذهبی، مدافعان حقوق بشر و متفکران در سراسر افغانستان را محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: هدف قرار دادن غیرنظامیان و ریختن خون بیگناهان بر خلاف آموزه‌های تمامی مذاهب آسمانی و قوانین جهانی است.

وزارت امور خارجه افغانستان این بیانیه را مورد استقبال قرار داد و از تمامی ملت‌های آزادی دوست و صلح طلب در جامعه بین الملل خواست تا به حمایت صلح آمیز خود با محکوم کردن خشونت‌ها و کشتار مردم بیگناه در افغانستان ادامه دهند.

نیروهای مسلح افغانستان و طالبان با وجود آغاز مذاکرات صلح بین دولت کابل و نمایندگان این گروه شبه نظامی در دوحه، قطر در سپتامبر گذشته میلادی به درگیری ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.