تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:59
165 بازدید
کد خبر : 188212

آغاز طرح اصلاح رفوژ میانی بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر

آغاز طرح اصلاح رفوژ میانی بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان بخشدار مرکزی شاهین‌شهر و میمه، از کلنگ‌زنی طرح اصلاح بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت و نیز شروع به کار خانه‌های هلال احمر روستاهای مورچه خورت و جهادآباد در شهرستان، خبر داد. شهناز باقریان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت اصلاح بلوار ترانزیت مورچه خورت، اظهار کرد: اصلاح این بلوار براساس طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲میلیارد

آغاز طرح اصلاح رفوژ میانی بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان بخشدار مرکزی شاهین‌شهر و میمه، از کلنگ‌زنی طرح اصلاح بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت و نیز شروع به کار خانه‌های هلال احمر روستاهای مورچه خورت و جهادآباد در شهرستان، خبر داد.

شهناز باقریان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت اصلاح بلوار ترانزیت مورچه خورت، اظهار کرد: اصلاح این بلوار براساس طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که با وجود پیگیری‌ها و تلاش‌های متعدد اعتبار لازم فراهم نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه بتواند با پیگیری های فرمانداری شاهین‌شهر و نماینده مردم این شهر در مجلس از محل منابع ملی و استانی اعتبار لازم را به دست آورد.

بخشدار مرکزی شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اهمیت و جایگاه روستای مورچه خورت به عنوان کریدور ترانزیتی اصفهان_تهران، افزود: در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت و مشارکت دهیاری، انجمن خیران مورچه‌خورت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای فازبندی، اجرایِ رفوژ میانی بلوار، ۲ میلیارد تومان اعتبار محقق و کلنگ آن به زمین زده‌ شد.

باقریان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از خانه‌های هلال‌احمر در روستای مورچه خورت و جهادآباد، تصریح کرد: خانه‌های هلال احمر به همت دهیاری‌ها و جمعیت هلال احمر شاهین‌شهر و میمه با هدف افزایش دانش و آگاهی اهالی روستاها در راستای برگزاری کلاس‌های امداد و نجات، تربیت امدادگر و تشکیل تیم‌های امداد و نجات به‌منظور مقابله با حوادث احتمالی پایه‌ریزی و احداث می‌شوند.

رفوژ، گذرگاهی در وسط معابر سواره رو است که فضایی امن برای عابرین پیاده ایجاد می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.