تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:11
169 بازدید
کد خبر : 191273

آغاز سرشماری پستانداران شاخص در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

آغاز سرشماری پستانداران شاخص در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از آغاز سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی با حضور کارشناسان و مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان البرز و شهرستان کرج و همیاران محیط زیست خبر داد. به گزارش ایسنا، فردین حکیمی گفت: سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی با حضور کارشناسان

آغاز سرشماری پستانداران شاخص در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از آغاز سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی با حضور کارشناسان و مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان البرز و شهرستان کرج و همیاران محیط زیست خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردین حکیمی گفت: سرشماری زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی با حضور کارشناسان و مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان البرز و شهرستان کرج آغاز شد.

وی افزود: در این برنامه ۱۰ اکیپ متشکل از کارشناسان و محیط بانان نسبت به سرشماری گونه های شاخص حیات وحش از جمله کل و بز،  خرس قهوه‌ای، گراز، گرگ و سایر گونه‌ها  با هدف دستیابی به تعداد، تراکم و تنوع حیات وحش جهت برنامه ریزی و اقدامات حفاظتی مناسب می پردازند.

آغاز سرشماری پستانداران شاخص در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز خاطرنشان کرد: هر ساله برنامه‌های سرشماری وحوش با دقت و حساسیت خاصی اجرا، و گزارش آن نیز تدوین می‌شود.

حکیمی هدف از برگزاری برنامه‌های سرشماری را اطلاع از وضعیت زاد و ولد، شناسایی تعرضات و تهدیدات گونه ‌ها در منطقه و زیستگاه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.