تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 10:56
136 بازدید
کد خبر : 182848

آغاز رزمایش گروه‌های مقاومت غزه از امروز

آغاز رزمایش گروه‌های مقاومت غزه از امروز

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از آغاز مانور مشترک شاخه‌های نظامی مختلف گروه‌های فلسطینی تحت عنوان “رکن شدید ۲” از امروز یکشنبه خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از العربی الجدید، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، این رزمایش شاهد مشارکت تمامی گروه‌های فلسطینی

آغاز رزمایش گروه‌های مقاومت غزه از امروز

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از آغاز مانور مشترک شاخه‌های نظامی مختلف گروه‌های فلسطینی تحت عنوان “رکن شدید ۲” از امروز یکشنبه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از العربی الجدید، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، این رزمایش شاهد مشارکت تمامی گروه‌های فلسطینی است و قرار است در جریان آن تعدادی از فعالیت‌های آموزشی و نظامی برای تبادل اطلاعات بین تمامی گروه‌های مقاومت به منظور اتحاد و یکپارچگی و ارتقای سرعت و قدرت نیروها ارائه شود.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، هدف از این آموزش‌ها بالا بردن سطح توانمندی و آمادگی جنگی گروه‌های مقاومت برای مقابله با چالش‌ها و تهدیدات مختلف است.

این دومین رزمایش اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از زمان اعلام تاسیس آن است. اولین رزمایش چند روز پس از پایان مانور نظامی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در نوار غزه تحت عنوان «سپر قدس» برگزار شد.

رزمایش ” الرکن الشدید ۲” همزمان با افزایش تهدیدات گروه‌های فلسطینی در غزه علیه اشغالگران در سایه طفره‌روی رژیم صهیونیستی در لغو محاصره، افزایش نقض‌ها در حق اسراء و شهر قدس اشغالی و همچنین تجاوزات شهرک‌نشینان اسرائیلی به روستاهای فلسطینی در کرانه باختری برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.