تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:02
122 بازدید
کد خبر : 187769

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان زنجان

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان زنجان

ایسنا/زنجان مردم استان زنجان همزمان با نقاط مختلف کشور با حضور در محل‌های تعیین شده، راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین و دومین سال پیروزی انقلاب را آغاز کردند. به گزارش ایسنا، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان زنجان دقایقی قبل و با حضور عموم مردم دیار شور و شعور حسینی از محل‌های تعیین شده شروع و مردم از

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان زنجان

ایسنا/زنجان مردم استان زنجان همزمان با نقاط مختلف کشور با حضور در محل‌های تعیین شده، راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین و دومین سال پیروزی انقلاب را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان زنجان دقایقی قبل و با حضور عموم مردم دیار شور و شعور حسینی از محل‌های تعیین شده شروع و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.

امسال که مهمان ناخوانده و منحوس کرونا، تجمعات خیابانی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است، با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن با شیوه جدید و به شکل خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و مردمی که همواره در خط مقدم انقلاب بودند، امسال با خانواده و عزیزان خود، به شکل خودرویی در این روز باشکوه شرکت خواهند کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، مبدا حرکت راهپیمایی خودرویی امروز در شهر زنجان میدان جهاد به مقصد میدان بسیج است که در این مسیر برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده و همه فعالیت‌ها طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

در مراسم امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس سخنرانی خواهد کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.