تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 10:42
157 بازدید
کد خبر : 184782

آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران

آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران

ایسنا/مازندران کرونا در مازندران، کماکان در وضعیت باثباتی قرار دارد و با بستری شدن ۷۸ بیمار مشکوک به این ویروس، تعداد بستری‌شدگان کرونایی در این استان به ۲۷۶ نفر رسیده است. سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس

آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران

ایسنا/مازندران کرونا در مازندران، کماکان در وضعیت باثباتی قرار دارد و با بستری شدن ۷۸ بیمار مشکوک به این ویروس، تعداد بستری‌شدگان کرونایی در این استان به ۲۷۶ نفر رسیده است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۷۵ نفر از افراد بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۲۱۳ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۷۲ نفر بعلت ابتلای قطعی کرونا بستری بوده و ۱۴۱ نفر نیز بر اساس تشخیص بالینی مشکوک به بیماری کرونا می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: همچنین از این تعداد ۵۱ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۶۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار جدید بستری و ۱۸ بیمار هم ترخیص شدند. ۱۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.