تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:39
342 بازدید
کد خبر : 208918

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بر عملکرد، کیفیت و هوش مصنوعی مولد تمرکز کند

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بر عملکرد، کیفیت و هوش مصنوعی مولد تمرکز کند

به گزارش نوین نیوز و به نقل از گسمارنا سال جدید است، بنابراین زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در سال جدید است. سامسونگ موافقت می کند و این شرکت برنامه های خود را از طریق صدای هان جونگ هی، مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت و رئیس کیونگ کیهیون، در

Samsung plans to focus on performance, quality, and generative AI in 2024

به گزارش نوین نیوز و به نقل از گسمارنا سال جدید است، بنابراین زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در سال جدید است. سامسونگ موافقت می کند و این شرکت برنامه های خود را از طریق صدای هان جونگ هی، مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت و رئیس کیونگ کیهیون، در پیامی مشترک برای سال نو اعلام کرده است.

آنها اولویت های استراتژیک سامسونگ را برای سال جدید، از جمله پیگیری “فناوری های فوق شکاف” برای حفظ برتری رقابتی خود در سال ۲۰۲۴ و پس از آن، آشکار کرده اند. سامسونگ می‌خواهد رقابت‌پذیری خود را از طریق «برتری فناوری و سازگاری با تغییرات آینده» تقویت کند.

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بر عملکرد، کیفیت و هوش مصنوعی مولد تمرکز کند
مدیران اجرایی بر استراتژی «اول مشتری» برای بخش‌های موبایل، لوازم خانگی و نرم‌افزار سامسونگ با تمرکز بر عملکرد و کیفیت تأکید کرده‌اند. آنها همچنین از کسب و کار تراشه سازی این مجموعه خواسته اند تا با بهبود و افزایش شکاف فناوری با رقبای خود، موقعیت خود را در بازار افزایش دهد.

علاوه بر این، آنها خواستار اقدامات پیشگیرانه برای رسیدگی به تغییرات آینده در چشم انداز فناوری، مانند هوش مصنوعی، شیوه های سازگار با محیط زیست، و “نوآوری در سبک زندگی”، به هر معنایی هستند. جالب اینجاست که آنها خواستار استفاده از هوش مصنوعی مولد در فرآیندهای کاری هستند.

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بر عملکرد، کیفیت و هوش مصنوعی مولد تمرکز کند
در این پیام آمده است: “ما باید شیوه کار و تجربه دستگاه خود را با استفاده از هوش مصنوعی مولد در کار متحول کنیم. با حرکت از واکنش سبز منفعل گذشته، باید یک تغییر اساسی در تفکر ایجاد کنیم و سبز را کشف کنیم. محصولات آینده”.

ما در حال حاضر انتظار داریم که راه اندازی خانواده گلکسی S24 تماماً در مورد هوش مصنوعی باشد، به طوری که تقریباً در قسمت تلفن همراه پوشش داده شده است. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم بخش های مختلف سامسونگ در طول سال ۲۰۲۴ چه چیز دیگری ارائه خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.