تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 18:20
41 بازدید
کد خبر : 192699

۱۳ پروژه در پیشوا افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۳ پروژه در پیشوا افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ایسنا/تهران ۱۳ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در پیشوا افتتاح و کلنگ‌زنی شد همزمان با ایام الله دهه فجر، ۱۳ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، ورزشی، بهزیستی و آموزشی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در پیشوا افتتاح و کلنگ‌زنی شد. حسین عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: این پروژه‌ها

۱۳ پروژه در پیشوا افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ایسنا/تهران ۱۳ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در پیشوا افتتاح و کلنگ‌زنی شد همزمان با ایام الله دهه فجر، ۱۳ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، ورزشی، بهزیستی و آموزشی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در پیشوا افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

حسین عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: این پروژه‌ها شامل ۶ طرح آموزشی، ۳ طرح ورزشی، یک طرح شهری، دو طرح بهزیستی و یک طرح در حوزه بهداشت و درمان بود.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی خانه کشتی و افتتاح سالن‌های ورزشی انگیزه و “پرهام”، دو مرکز مثبت زندگی، مجموعه ورزشی کهنک، پایگاه سلامت شهید اردستانی، سالن ورزشی مدرسه فاطمیه، مدرسه عشایری صاحب‌الامر(عج) و … از جمله این طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احداث و کلنگ‌زنی شده که با بهره برداری از آنها برای ۱۶۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: علیرغم خدمات و تلاش‌های دولت، کمبودهایی در زیرساخت‌های شهرستان وجود دارد که با ورود سرمایه‌های بخش خصوصی و خیران قسمتی از این کاستی‌ها جبران خواهد شد و رویکرد دولت نیز جلب مشارکت مردم در توسعه و آبادانی کشور است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.