تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:19
59 بازدید
کد خبر : 191349

یک روز دیگر هم به خیر گذشت

یک روز دیگر هم به خیر گذشت

ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا در شبانه روز گذشته در استان گزارش نشده است. مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ثبات سیر کرونا در استان در یک ماه گذشته گفت: طی یک ماه گذشته تعداد فوتی

یک روز دیگر هم به خیر گذشت

ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا در شبانه روز گذشته در استان گزارش نشده است.

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ثبات سیر کرونا در استان در یک ماه گذشته گفت: طی یک ماه گذشته تعداد فوتی های روزانه کرونا در استان به طور میانگین حدود یک نفر بوده و در شبانه روز گذشته هم خوشبختانه مورد فوتی بر اثر کرونا در سطح استان گزارش نشده است.

محمدی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴۶۱ نفر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

محمدی تعداد بستری های استان را با علائم مشابه کرونا ۱۵۷ نفر اعلام و تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۴ نفر هم اکنون در ICU بستری بوده که حال سه نفر از آنها وخیم است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تاکنون ۲۶ هزار و ۷۲۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.