تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 16:03
41 بازدید
کد خبر : 183995

کشف ۲۴ دستگاه ماینر در کرمان

کشف ۲۴ دستگاه ماینر در کرمان

ایسنا/کرمان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۲۴ دستگاه ماینر به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ”مهدی پورامینایی” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ شهر کرمان در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ایجاد یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک خانه

کشف 24 دستگاه ماینر در کرمان

ایسنا/کرمان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۲۴ دستگاه ماینر به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ”مهدی پورامینایی” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ شهر کرمان در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ایجاد یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک خانه در شهر کرمان آگاهی یافتند.

وی در ادامه بیان کرد: در همین رابطه ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از این منزل،۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کنند که کارشناسان ارزش این دستگاه ها را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم این پرونده، یادآور شد: پلیس با همراهی شهروندان در مقابله با جرائم با تمام قدرت ایستادگی می کند تا با شکوفایی اقتصاد و امنیت، آرامش در جامعه بیش از پیش متبلور شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.