تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:20
127 بازدید
کد خبر : 183430

هشدار درباره افزایش مبتلایان به کرونا در سیرجان

هشدار درباره افزایش مبتلایان به کرونا در سیرجان

ایسنا/کرمان جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: وضعیت شهرستان سیرجان در شیوع کرونا از زرد به نارنجی تبدیل شده و شمار مبتلایان در این شهر افزایش یافته است. دکتر”محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۲۵ بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در استان کرمان ۱۲ شهرستان در شیوع کرونا وضعیت آبی، ۱۰

هشدار درباره افزایش مبتلایان به کرونا در سیرجان

ایسنا/کرمان جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: وضعیت شهرستان سیرجان در شیوع کرونا از زرد به نارنجی تبدیل شده و شمار مبتلایان در این شهر افزایش یافته است.

دکتر”محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۲۵ بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در استان کرمان ۱۲ شهرستان در شیوع کرونا وضعیت آبی، ۱۰ شهرستان وضعیت زرد دارند و سیرجان در دو روز گذشته از زرد به نارنجی برگشته است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهر بافت از نارنجی به زرد تبدیل شد، افزود: سیرجان شهرستان بزرگی است و رفت و آمدهای زیادی در آن اتفاق می افتد و نزدیکی به هرمزگان و تردد از نقاط مختلف به این شهر موجب افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شده و هشدار می دهیم که مراقبت بیشتری صورت بگیرد.

بصیری در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مراسم ۲۲ بهمن ویژه سالگرد پیروزی انقلاب را با نظم، رعایت مقررات بهداشتی و طبق مصوات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان های استان با برنامه ریزی مدیریت کردند، تشکر می کنیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه “بهاءالدینی” فرماندار سیرجان در ارتباط ویدئوکنفرانس اظهار کرد: عبور مسافران از سیرجان به سمت هرمزگان و توقف در شهر، حجم تردد کامیون ها و بارگیری روزانه ۳۰۰۰ کامیون از گل گهر و تردد به نقاط مختلف کشور از دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سیرجان است.

وی افزود: همچنین مراجعه شهروندان از روستاها و شهرهای اطراف برای خرید شب عید به مرکز شهرستان از دیگر علل افزایش مبتلایان است و درخواست اعمال محدودیت در محورهای شهرستان و مشاغل گروه سه و چهار را داریم.

دکتر”غلامعباس محمدی” رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در این ارتباط ویدئوکنفرانس اظهار کرد: امروز آمار مثبت بستری در سیرجان ۲۶ نفر بوده است.

وی افزود: از ابتدا تا ۱۸ بهمن ماه جاری آمار بستری مبتلایان به کرونا در شهرستان سیجرنا ۴۶ تا ۵۶ نفر بوده که از ۱۹ بهمن ماه آمار رو به افزایش رفته و به ۶۳ و ۷۰ نفر رسید.

محمدی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن تعداد ۷۸ نفر بستری داشتیم، گفت: از ۲۳ بهمن ماه آمار بستری در شهرستان رو به کاهش رفته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.