تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:58
151 بازدید
کد خبر : 191663

صنعت و کشاورزی دو بال توسعه کرمان هستند/ محصولات باغی استان برند جهانی می شوند

صنعت و کشاورزی دو بال توسعه کرمان هستند/ محصولات باغی استان برند جهانی می شوند

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: محصول تحقیقات دنیا در حوزه برخی از محصولات باغی وارد استان شده و در سال‌های آینده ما صاحب برند خواهیم شد و صنعت پا به پای کشاورزی در استان توسعه پیدا می‌کند. دکتر”علی زینی‌وند” پیش از ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی که به صورت ویدئوکنفرانس با

صنعت و کشاورزی دو بال توسعه کرمان هستند/ محصولات باغی استان برند جهانی می شوند

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: محصول تحقیقات دنیا در حوزه برخی از محصولات باغی وارد استان شده و در سال‌های آینده ما صاحب برند خواهیم شد و صنعت پا به پای کشاورزی در استان توسعه پیدا می‌کند.

دکتر”علی زینی‌وند” پیش از ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی که به صورت ویدئوکنفرانس با رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در استان کرمان صنعت و کشاورزی رقیب هم نیستند بلکه دو بال توسعه استان هستند.

وی با اشاره به سند سازگاری با کم آبی استان کرمان عنوان کرد: هدف ما در این سند کاهش کشاورزی نیست بلکه بهینه مصرف کردن آب می‌باشد.

استاندار کرمان با ابراز خرسندی از ورود علم و تجربه به بخش کشاورزی استان کرمان بیان کرد: استان کرمان سهم خوبی از کشاورزی در کشور تصاحب کرده و در مکانیزه کردن کشاورزی در سال‌های اخیر کارهای خوبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: در بخش کشاورزی استان کرمان در حوزه بسته بندی و صادرات مطمئن محصول اقدامات خوبی صوت گرفته و در حوزه مدیریت آب نیز در استان اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

زینی‌وند افزود: محصول تحقیقات دنیا در حوزه برخی از محصولات باغی وارد استان شده و در سال‌های آینده ما صاحب برند خواهیم شد و صنعت پا به پای کشاورزی در استان توسعه پیدا می‌کند و باید مدنظر داشت که برخی از محصولات کشاورزی از لحاظ ارزش افزوده می‌تواند جایگزین نفت شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.