تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:01
141 بازدید
کد خبر : 184126

سفر هیئتی از جنبش فتح به سوریه برای دیدار با اسد

سفر هیئتی از جنبش فتح به سوریه برای دیدار با اسد

منابع خبری از سفر هیئت عالی‌ رتبه فلسطینی از جنبش فتح به سوریه جهت دیدار با رئیس جمهوری این کشور خبر دادند. به گزارش ایسنا، سایت النشره لبنان اعلام کرد که یک هیئت عالی رتبه فلسطینی به رهبری جنبش فتح طی روزهای آتی به سوریه سفر می‌کند. طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود این هیئت فلسطینی

سفر هیئتی از جنبش فتح به سوریه برای دیدار با اسد

منابع خبری از سفر هیئت عالی‌ رتبه فلسطینی از جنبش فتح به سوریه جهت دیدار با رئیس جمهوری این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت النشره لبنان اعلام کرد که یک هیئت عالی رتبه فلسطینی به رهبری جنبش فتح طی روزهای آتی به سوریه سفر می‌کند.

طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود این هیئت فلسطینی در دیدار با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، پیام محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به وی منتقل کنند.

منابع مطلع فلسطینی در این باره گفتند که جبریل الرجوب، دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح ریاست این هیئت را برعهده دارد.

به گفته این منابع، پیام عباس به اسد بر محوریت آخرین تحولات سیاسی و امنیتی مرتبط با حملات اسرائیل و همچنین تشدید شهرک‌ سازی‌ها در بلندی‌های اشغالی جولان و کرانه باختری متمرکز است.

این منابع همچنین اعلام کردند که هیپت فتح در این سفر سه هدف را دنبال می‌کند؛ نخست قصد دارد پیام عباس درباره موضع رسمی در قبال تحولات فلسطین و اقداماتی که تشکیلات خودگردان، در نظر دارد انجام دهد، به رئیس جمهوری سوریه ارائه کند. دوم: شرکت در مراسمی که جنبش فتح به مناسبت آغاز پنجاه و هفتمین سالروز تاسیس این جنبش در دمشق برگزار می‌شود.

طبق گفته این منابع؛ هدف سوم جنبش فتح از این سفر برگزاری سلسله نشست‌ها با گروه‌های فلسطینی به‌ویژه گروه‌های وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین به‌ منظور آمادگی برای برگزاری نشست شورای مرکزی فلسطین در رام الله است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.