تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 10:48
164 بازدید
کد خبر : 186534

سردار سلیمانی بزرگ شده‌ی مکتب سید الشهدا(ع)بود

سردار سلیمانی بزرگ شده‌ی مکتب سید الشهدا(ع)بود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی اخلاص، معنویت و ارادت به ائمه‌ی اطهار را از ویژگی اصلی سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی بزرگ شده‌ی مکتب سید الشهدا(ع) بود و در نهایت نیز با عنایت خدا به مقام عظمای شهادت رسید.  جواد احمدیان روز دوشنبه، درمراسم دومین سالگرد شهادت شهید والا مقام

سردار سلیمانی بزرگ شده‌ی مکتب سید الشهدا(ع)بود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی اخلاص، معنویت و ارادت به ائمه‌ی اطهار را از ویژگی اصلی سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی بزرگ شده‌ی مکتب سید الشهدا(ع) بود و در نهایت نیز با عنایت خدا به مقام عظمای شهادت رسید.

 جواد احمدیان روز دوشنبه، درمراسم دومین سالگرد شهادت شهید والا مقام سردار سلیمانی در دانشکده پرستاری تبریز، با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی شخصیتی فرامرزی داشت، اظهار کرد: بعد از گذشت دوسال از شهادت مظلومانه سردار سلیمانی همواره شاهد این بودیم که شخصیت سردار سلیمانی مورد عنایت و استقبال تمام آزادی خواهان دنیا قرار گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی، گفت: روحیه نظامی گری، سلحشوری، جنگندگی و شهادت طلبی از ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی بود، زمانی که حتی عرصه تنگ می‌شد، سردار به دلیل شجاعت هیچ ترسی از مرگ نداشت.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی بیان کرد: فرامرز بودن شخصیت سردار به گونه‌ای بود که سران غرب به ویژه آمریکا همواره اظهار می‌کردند تا جلسه‌ای با سردار داشته باشند، سردار سلیمانی کسی بود که با پوتین بحث کرد و با پیشنهاد در مورد استراتژی جنگ سوریه، آن‌ها را متقاعد کرد.

وی با اشاره به سخت کوشی، نظم و انضباط و سنجیدگی سردار سلیمانی، گفت: بعد از شهادت، مردمی بودن و محبوب دل‌ بودن سردار نیز به طور مشهود برای همگان مشخص شد چرا که تمامی حرکات و سخنان سردار همگی به خاطر خدا بود.

وی با بیان این‌که اکنون ولایت پذیری، ولایت مداری و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه مورد نیاز جامعه است،  گفت: این ویژگی‌های از نمونه های بارز سردار بود که اکنون در جامعه نیز به آن‌ها بیشتر نیاز داریم، اگر بخواهیم تنها یک نفر در این کشور را معرفی کنیم که تمامی این ویژگی‌های بارز را داشته، شخصی به جز سردار سلیمانی نیست که همواره لایق ولی امر و دارای اعتقاد راسخ  و مالک اشتر زمان بود.

احمدیان با بیان این‌که سردار سلیمانی همواره با تمام قدرت و رشادت وارد عمل شد، گفت: سردار سلیمانی در همگی موفقیت‌های جبهه‌ی اسلام، نقش مضاعف داشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کسی که با خدا معامله کند خداوند بزرگ ترین پاداش را که همان شهادت است را می بخشد ، سردار سلیمانی نیز در زمان جنگ با سرداران رشید اسلام مانند شهید باکری و همت یکی بود که این سرداران به فیض شهادت رسیدند ولی سردار سلیمانی منتظر واقعی بود که باعمل به دین خود به فیض شهادت رسید.

سعیدی – رزمنده‌ی دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم با بیان این‌که شاید قرن‌ها طول بکشد تا حقیقت سردار سلیمانی روشن شود، اظهار کرد: جایگاه سردار سلیمانی تنها محدود به ایران نیست، سردار سلیمانی به خوبی می‌دانست که چه جایگاهی در ایران، آمریکا و سایر کشورها دارد و از عشق و علاقه‌ی همه به خود واقف بود بعد از متوجه شدن به این جایگاه با تمامی مدال ها و نشان‌ها باز خود را سرباز ولایت می‌نامید.

وی بیان کرد: همه به خوبی می دانند جایگاه سردار سلیمانی نزد مقام معظم رهبری چه بود، قطعا حضور سردار سلیمانی در هر نقطه ای از دنیا تنها به خاطر اطاعت از امر بود.

وی ادامه داد: ژنرال‌های چند ستاره‌ی جنگ‌های ساحلی در کشورها بسیار زیاد است، اما تنها کسی که در تاریخ اتحاد جماهیر شوری و روسیه‌ فعلی می‌تواند در کاخ کرملین در مهد کمونیست نماز بخواند، سردار سلیمانی بود.

سعیدی تاکید کرد: حقیقتا باید به مرام و منش، نگرش، ایده، اندیشه و افکار سردار سلیمانی عاشق شویم اینگونه نباشد که تنها مدعی باشیم بلکه باید راه سردار سلیمانی را با اعتقاد برویم، تنها با تغییر عکس پروفایل به عکس سردار سلیمانی، نمی توان ادعای عاشقی کرد ولی برخلاف نظام حرکت کرد قطعا ولایی بودن خواسته‌ی اصلی سردار سلیمانی بود.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از ما عملیات سردار سلیمانی را فقط محدود به مقابله با داعش می‌دانیم در حالی که داعش در مقابل تشیع ولایی عددی نیست.

وی ادامه داد: قطعا حقیقت سردارسلیمانی بعد از ۵۰ سال مشخص خواهد شد که این شخصیت بزرگ چه نقشه‌هایی را خنثی کرد.

رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: مقابله با داعش برای سردار سلیمانی کار ناچیزی بود، سردار سلیمانی نقشه‌های شوم و خانمان سوز کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا و اسراییل را در این منطقه به طور کلی از بین برد چرا که سردار در این امر به طور ریشه ای عمل کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی منطقه را برای ۵۰ سال در مقابل تهدیدات بسیار قوی استکبار غرب بیمه کرد به خاطر همین امر نیز بود که توانستیم از نظر دیپلماسی سینه را به جلو دهیم، عملکرد انقلابی سردارسلیمانی و مدافعان حرم است که جمهوری اسلامی را سرپا نگه داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.