تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 1:55
125 بازدید
کد خبر : 208665

زمین جمعه بازار خودرو مجیدیه به دستور قضایی تحویل مالکان شد

زمین جمعه بازار خودرو مجیدیه به دستور قضایی تحویل مالکان شد

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد جواد مشیری در این خصوص افزود: در پی اختلاف مالکیتی که از سال‌های گذشته در اراضی پلاک ۱۷۶ وجود داشت اواخر سال گذشته دستگاه قضایی حکم به تحویل زمین به مالکان داد. وی اضافه کرد: در این زمین جمعه بازار خودرو ، یکشنبه بازارو چهارشنبه بازار برپا  می شد اما براساس

زمین جمعه بازار خودرو مجیدیه به دستور قضایی تحویل مالکان شد

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد جواد مشیری در این خصوص افزود: در پی اختلاف مالکیتی که از سال‌های گذشته در اراضی پلاک ۱۷۶ وجود داشت اواخر سال گذشته دستگاه قضایی حکم به تحویل زمین به مالکان داد.

وی اضافه کرد: در این زمین جمعه بازار خودرو ، یکشنبه بازارو چهارشنبه بازار برپا  می شد اما براساس حکم قضایی این زمین پایان سال گذشته تحویل مالکان شد و به همین دلیلی بازارهایی که در این اراضی برپا می گشت تعطیل شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: برای اینکه به کسب وکار مردم ضرری وارد نشود یکشنبه بازار و چهارشنبه بازار به زمینی واقع در الهیه ۲۵ منتقل شده است.

مشیری ادامه داد: آماده سازی محل جدید جمعه بازار خودرو که قرار است در اراضی کارخانه قند شیرین برپا شود زمان‌بر خواهد بود که اقدامات مورد نیاز آن به صورت جدی در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.