تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:50
171 بازدید
کد خبر : 182125

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت مردمی پیروزی را رقم زد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت مردمی پیروزی را رقم زد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر لزوم ادامه تلاش‌ها برای پیروزی کامل و لغو محاصره و توقف تجاوز تأکید کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی گفت: پایداری مردم یمن پیروزی را رقم زد. روزهای اخیر شاهد مواضع مثبتی از سوی اتحادیه اروپا

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت مردمی پیروزی را رقم زد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر لزوم ادامه تلاش‌ها برای پیروزی کامل و لغو محاصره و توقف تجاوز تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی گفت: پایداری مردم یمن پیروزی را رقم زد. روزهای اخیر شاهد مواضع مثبتی از سوی اتحادیه اروپا و حتی دولت آمریکا بودیم که بازنگری در سیاست خود را آغاز کرده است. رویکرد بین المللی مثبت است و باید تا زمان لغو محاصره و توقف تجاوز ادامه داشته باشد. این مسئله مهمی است. باید تمام تلاش‌ها ادامه یابد تا مردم یمن پیروزی کامل را به دست آورند و محاصره لغو و تجاوز پایان یابد و تمام خاک خود را آزاد کنیم.

المشاط گفت: براساس تمام قوانین و شریعت‌های آسمانی ما حق دفاع از خودمان را داریم. هر عملی واکنشی به دنبال دارد و این جزو قوانین جهان است.

از سوی دیگر محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: ساکنان مأرب خانواده ما هستند و به دلیل تجاوزات ائتلاف و مزدوران که این استان را به اتاق سیاهی پر از ظلم و فجایع تبدیل کرده‌اند، رنج و مشکلات زیادی را متحمل شده‌اند. ما به ساکنان مأرب اطمینان می‌دهیم که عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی تنها کسانی را هدف قرار می‌دهد که با دشمن خارجی همکاری می‌کنند. ما از آن‌ها می‌خواهیم به راه درست بازگردند و درک کنند که ائتلاف متجاوز علیه آن‌ها می‌جنگد نه برای آن‌ها.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.