تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 11:11
143 بازدید
کد خبر : 187038

دست حاج قاسم دست اسرائیل را قطع خواهد کرد

دست حاج قاسم دست اسرائیل را قطع خواهد کرد

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: تربیت‌یافتگان قاسم سلیمانی راه این شهید را ادامه دادند و در نبرد ۱۲ روزه باریکه غزه آن زمان که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها فکر می‌کردند کار تمام شده است به برکت شهادت سردار سلیمانی اسرائیلی‌ها غافلگیر شدند و ما یقین داریم دست قطع شده حاج قاسم برای همیشه دست اسرائیل را

دست حاج قاسم دست اسرائیل را قطع خواهد کرد

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: تربیت‌یافتگان قاسم سلیمانی راه این شهید را ادامه دادند و در نبرد ۱۲ روزه باریکه غزه آن زمان که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها فکر می‌کردند کار تمام شده است به برکت شهادت سردار سلیمانی اسرائیلی‌ها غافلگیر شدند و ما یقین داریم دست قطع شده حاج قاسم برای همیشه دست اسرائیل را قطع خواهد کرد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گرامیداشت ۱۳ دی سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی که عصر دوشنبه ۱۳ دی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نباید همراهان شهید قاسم سلیمانی را فراموش کنیم آنان ستارگانی بودند که این سردار بزرگ را همراهی کردند.

وی ادامه داد: در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم به نمایندگی از ملت بزرگ به حاج قاسم گزارش دهیم و بگوییم هرچند شنیدن خبر شهادت شما برای ما سخت بود اما ملت بزرگ ایران کنار هم جمع شدند و راه ایجاد همدلی را از شما آموختند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) خاطرنشان کرد: تربیت‌یافتگان قاسم سلیمانی راه این شهید را ادامه دادند و در نبرد ۱۲ روزه باریکه غزه آن زمان که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها فکر می‌کردند کار تمام شده است به برکت شهادت سردار سلیمانی اسرائیلی‌ها غافلگیر شدند و ما یقین داریم دست قطع شده حاج قاسم برای همیشه دست اسرائیل را قطع خواهد کرد.

وی بیان کرد: فرزندان تربیت شده قاسم سلیمانی در لبنان، سوریه، عراق و یمن سرگرم نبرد هستند؛ نبرد هنوز تمام نشده و با قدرت به جلو می‌رویم و به سردار می‌گوییم راهت را پر قدرت ادامه خواهیم داد.

حاج قاسم به معنای واقعی دیده‌بان بود

رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: قاسم سلیمانی تمام وجودش را برای ملت ایران گذاشت زمانی که مطمئن نمی‌شد منطقه آماده عملیات است رزمندگان را وارد جبهه نمی‌کرد؛ درواقع او یک دیده‌بان بود.

وی تشریح کرد: صحنه‌ای را با چشمان خودم شاهد بودم؛ سردار شهید سلیمانی قبل از ورود نیروها به منطقه عملیاتی بی‌سیم زد، پشت بی‌سیم مختصات منطقه را داد، دیدیم که مختصات کمی جلوتر از ماست، با خود گفتیم شاید نقشه را اشتباه گذاشته‌اند اما مختصات درست بود و سردار سلیمانی قبل از نیروهای پیاده از منطقه دشمن به سمت ما در حرکت بود و به معنای واقعی دیده‌بانی می‌کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) اضافه کرد: سردار جوانان را باور داشت و این باور برای تسویه حساب سیاسی و حضور در کف خیابان و زورآزمایی جریانات سیاسی نبود؛ در آستانه طرح‌ریزی عملیات سوم محرم فرماندهان را جمع کرد و ۲ زانو و مؤدب در کنج اتاق نشست، تمام فرماندهان حاضر بودند و قصد شروع داشتند که سردار گفت شروع نکنید تا صدرزاده بیاید، با حضور صدرزاده دیدیم که یک جوان لاغر و نحیف وارد اتاق شد قاسم سلیمانی از انتهای اتاق بلند شد و دست او را گرفت و کنارش نشاند؛ این رفتار سردار سلیمانی الگویی برای رفتار با جوانان است.

توشه قاسم سلیمانی ایمان و اخلاص او بود

وی بیان کرد: حاج قاسم صداقت داشت، روزی که به‌عنوان فرمانده نیروی قدس معارفه شد گفت یک کوله‌پشتی دارم با توشه آن تا این مسیر آمده‌ام و بقیه مسیر را نیز با آن طی خواهم کرد؛ توشه قاسم سلیمانی ایمان و اخلاص او بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در پایان یادآور شد: حاج قاسم مجموع مدیریت تحولات پیچیده و نامطمئن بود، این سبک تاکتیکی و عملیاتی جز با راهبرد خداوند متعال محقق نمی‌شود؛ سردار سلیمانی تحولات پیچیده را فرماندهی می‌کرد و ما نیز باید به حکمت‌های فرماندهی ایمان داشته باشیم و به خودمان روحیه و انگیزه بدهیم و برای تعالی کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.