تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 15:33
128 بازدید
کد خبر : 206446

دانلود زیرنویس فیلم Naqaab 2007 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Naqaab 2007 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Naqaab 2007 زیرنویس فیلم هندی نقاب یک فیلم هیجان انگیز هندی زبان در سال ۲۰۰۷ به کارگردانی دوگانه معروف عباس-مستان است. این فیلم بعد از همراز در سال ۲۰۰۲ که کارگردانی آن را عباس مستان نیز بر عهده داشت، آکشای خانا و بابی دیول را دوباره به هم می پیوندد. علاوه بر

دانلود زیرنویس فیلم Naqaab 2007 زیرنویس فیلم هندی نقاب یک فیلم هیجان انگیز هندی زبان در سال ۲۰۰۷ به کارگردانی دوگانه معروف عباس-مستان است. این فیلم بعد از همراز در سال ۲۰۰۲ که کارگردانی آن را عباس مستان نیز بر عهده داشت، آکشای خانا و بابی دیول را دوباره به هم می پیوندد. علاوه بر این، نقش‌هایی که دئول و خانا در این فیلم بازی کردند، برعکس آن چیزی است که در همراز بازی کردند. دئول و خانا در این فیلم به ترتیب نقش آنتاگونیست و پروتاگونیست را ایفا کردند، در حالی که در همراز نقش مقابل را داشتند. همچنین این چهارمین همکاری دیول و عباس مستان است. همچنین، مدل سابق Urvashi Sharma اولین فیلم خود را به عنوان بازیگر اصلی فیلم انجام می دهد. داستان فیلم از فیلم هالیوودی Dot the I الهام گرفته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Naqaab 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Naqaab 2007 داستان حول محور زندگی سوفیا (اورواشی شارما) است که در گوا زندگی می کند. هنگامی که او مورد تعقیب قرار می گیرد و سپس توسط یک متجاوز به نام راکش مورد حمله قرار می گیرد، سوفیا دوباره به دبی می رود. در اینجا او اتاقی را در ویلایی نزدیک ساحل جمیرا اجاره می کند که متعلق به ستاره ثروتمند کاران اوبروی (بابی دیول) است. شش ماه بعد از او خواستگاری کرد و او قبول کرد. کمی قبل از ازدواج، او با یک بازیگر بیکار به نام ویکی مالهوترا (آکشای خانا) آشنا می شود و جذب او می شود، اما تصمیم می گیرد ادامه دهد و با کاران ازدواج کند. در محراب، او نظر خود را تغییر می دهد، او را رها می کند و تصمیم می گیرد با ویکی نقل مکان کند. اما اوضاع بدتر می شود.

زمانی که کاران با انداخته شدن در محراب جلوی همه شرمنده می شود، خودکشی می کند و زمانی که سوفیا متوجه این موضوع می شود، متوجه می شود که تقصیر او بوده که کاران مرده است. به زودی مشخص می شود که در واقع تقصیر ویکی بوده است که کاران مرده است، زیرا ویکی توسط کارگردانی به نام روهیت شروف استخدام شده است که تصمیم به ساخت فیلمی در مورد زندگی کاران گرفت و به همین دلیل برای ورود به زندگی سوفیا استخدام شد. سوفیا از دست ویکی عصبانی می شود و اصرار دارد که با روهیت شراف ملاقات کند. ویکی روهیت را به ساختمان فرا می خواند. روهیت از راه می رسد و معلوم می شود که کاران در واقع روهیت شروف است.

دانلود زیرنویس فیلم هندی نقاب ۲۰۰۷ مشخص شد که روهیت با نام مستعار کاران به پول نیاز داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت فیلمی درباره زندگی سوفیا بسازد، بنابراین ویکی را استخدام کرد تا وارد زندگی او شود و او را عاشق خود کند. سپس او خودکشی خود را جعل کرد و این پایان فیلم خواهد بود. معلوم شد که او دوربین های مخفی در خانه سوفیا داشته و تمام صحنه های صمیمی بین ویکی و او را ضبط کرده است. سپس کاران ویکی و سوفیا را متقاعد می کند که اگر با فیلم همراهی نکنند، صحنه های صمیمی آنها را در اینترنت آپلود می کند و آنها را به ستاره های پورن تبدیل می کند. بنابراین، ویکی و سوفیا اجازه اکران فیلم را دادند. پس از ۳ ماه، در اولین نمایش، کاران یک شیرین کاری تبلیغاتی را برنامه ریزی می کند که توسط ویکی مورد اصابت گلوله قرار می گیرد (با گلوله های جعلی)، سپس بلند می شود و نشان می دهد که هنوز زنده است.

زیرنویس فیلم Naqaab 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس Naqaab 2007 با این حال، هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود. ویکی چندین بار با اسلحه تقلبی به کاران شلیک می کند، اما معلوم می شود که اسلحه دارای گلوله های واقعی بوده و کاران به طرز وحشیانه ای می میرد. همه عوامل فیلم دستگیر می شوند. ویکی در بازداشت به افسران پلیس توضیح می دهد که قرار بود همه اینها یک شیرین کاری تبلیغاتی باشد و آنها او را آزاد کردند. ویکی از ایستگاه پلیس فرار می‌کند و تمام تقصیرها متوجه عوامل سازنده فیلم می‌شود، زیرا آنها از ابتدا برای این شیرین کاری برنامه‌ریزی کرده بودند. ویکی به بیمارستان می رسد و با سوفیا ملاقات می کند و در آنجا مشخص می شود که سوفیا و ویکی در واقع کاران را به قتل رسانده اند. سوفیا تفنگ تقلبی را به یک تفنگ واقعی با گلوله های واقعی تغییر داد تا ویکی با آن شلیک کند.

در نهایت، تولیدکنندگان وابسته در زندان به دام می‌افتند. سوفیا ثروت و دارایی کاران را دریافت کرد و با ازدواج با ویکی که اکنون یک سوپراستار مشهور است، به خاطر فیلمی که کاران ساخته است، زندگی می کند، که تبدیل به یک فیلم پرفروش شد.

زیرنویس Naqaab 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی نقاب ۲۰۰۷ نقدهای مثبتی دریافت کرد. منتقدان عموماً نسبت به بازی سه بازیگر اصلی مثبت بودند. تاران آدارش از Indiafm.com گفت: “نقاب متعلق به آکشای است که یک اجرای قدرتمند دیگر را ارائه می دهد. او فوق العاده است، دزد صحنه واقعی، روح شرکت. بابی در همان ساعت اول به صندلی عقب سقوط می کند، اما موفق می شود خود را نشان دهد. حضور در نیمه دوم احساس شد. اورواشی شارما یک راه اندازی رویایی پیدا می کند و او از این فرصت طلایی به طور کامل استفاده می کند.” اورواشی شارما تازه وارد طوری عمل می کند که انگار تجربه فیلم های زیادی را پشت سر خود دارد.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.