تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 22:05
134 بازدید
کد خبر : 206402

دانلود زیرنویس انیمیشن Tarzan 2: The Legend Begins 2005 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Tarzan 2: The Legend Begins 2005 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Tarzan 2: The Legend Begins 2005 زیرنویس انیمیشن تارزان ۲: افسانه آغاز می‌شود یک فیلم پویانمایی موزیکال مستقیم به ویدئو محصول ۲۰۰۵ آمریکا و سومین و آخرین فیلم دیزنی تارزان پس از تارزان و جین است، هرچند که از نظر زمانی در طول رویدادها اتفاق می‌افتد. داستان فیلم اصلی در دوران کودکی

دانلود زیرنویس انیمیشن Tarzan 2: The Legend Begins 2005 زیرنویس انیمیشن تارزان ۲: افسانه آغاز می‌شود یک فیلم پویانمایی موزیکال مستقیم به ویدئو محصول ۲۰۰۵ آمریکا و سومین و آخرین فیلم دیزنی تارزان پس از تارزان و جین است، هرچند که از نظر زمانی در طول رویدادها اتفاق می‌افتد. داستان فیلم اصلی در دوران کودکی تارزان، سالها قبل از ملاقات او با جین. این انیمیشن توسط Walt Disney Pictures و DisneyToon Studios استرالیا تولید شده است و انیمیشن آن به Toon City Animation برون سپاری شده است. این فیلم داستان بین تارزان جوان را روایت می کند که توسط میمون ها بزرگ می شود و تبدیل به یک تارزان بالغ می شود و در آنجا رهبر گوریل های خود می شود. ماجراجویی تارزان را دنبال می کند تا بفهمد او واقعاً کیست. گلن کلوز و لنس هنریکسن نقش کالا و کرچاک را در فیلم اول بازی می کنند در حالی که هریسون چاد، برندا گریت و هریسون فاهن صداپیشگان جدید نسخه های جوان تر تارزان، ترک و تانتور هستند که جایگزین الکس دی. لینز، رزی او می شوند. دانل و تیلور دمپسی. شخصیت‌های جدیدی با صداپیشگی جورج کارلین، استل هریس، برد گرت و ران پرلمن به آن‌ها ملحق می‌شوند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Tarzan 2: The Legend Begins 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Tarzan 2: The Legend Begins 2005 تارزان به عنوان یک انسان یتیم که پس از کشته شدن والدینش در جنگلی آفریقایی توسط خانواده ای از گوریل ها بزرگ می شود، نگران است که هیولای افسانه ای معروف به زوگور روزی تلاش کند او را بگیرد. او از اینکه نمی‌تواند به سرعت سایر میمون‌های جوان خانواده‌اش بدود، ناامید است و تلاش‌های او برای اثبات خود منجر به هرج و مرج می‌شود، به بچه گوریل‌ها آسیب می‌رساند و میمون‌های مادر و پدر خوانده‌اش کرچاک را ناامید می‌کند.

صبح روز بعد، هنگامی که یک تصادف باعث می شود مادر میمون او، کالا، فکر کند تارزان پس از عبور گوریل ها از دره مرده است، میمون های دیگر احساس می کنند تارزان به پایان مناسبی رسیده است. تارزان معتقد است که فرار کردنش برای هر کسی که درگیر است بهتر است.

دانلود زیرنویس انیمیشن تارزان ۲: افسانه آغاز می‌شود ۲۰۰۵ تنها در جنگل، تارزان توسط پلنگ سابور به مکانی صخره ای معروف به کوه تاریک تعقیب می شود. هنگامی که پژواک هیولا صدا می زند، سابور درست در زمانی که تارزان با دو برادر گوریل غول پیکر و لوس به نام های اوتو و کاگو و مادر کنترل کننده و بیش از حد محافظشان ماما گوندا مواجه می شود، فرار می کند. آنها به اندازه تارزان از زوگور می ترسند و هنگامی که صدای مهیج هیولا دوباره در دره طنین انداز می شود، این سه نفر فرار می کنند و تارزان می تواند از کوه تاریک فرار کند. او با یک گوریل پیر قلاب‌دار مواجه می‌شود که در ابتدا پسر را از خود دور نگه می‌دارد، اما تارزان متوجه می‌شود که این گوریل در واقع زوگور نام دارد و وانمود می‌کند که هیولا است. او از درختان توخالی به عنوان مگافون برای تقویت صدای خود استفاده می کند و وانمود می کند که یک هیولا است و دیگر موجودات جنگل را از قلمرو و غذای خود می ترساند. تارزان از این کشف برای باج‌گیری از زوگور استفاده می‌کند تا به پسر اجازه دهد پیش او بماند. به لطف شادی و کمک تارزان، زوگور شروع به گرم شدن با او می کند. تارزان به تلاش خود ادامه می دهد تا با زوگور بفهمد او چیست، اما هر دو قول می دهند که به کسی نگویند.

زیرنویس انیمیشن Tarzan 2: The Legend Begins 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس Tarzan 2: The Legend Begins 2005 در همین حین، دو دوست صمیمی تارزان، گوریل جوان ترک و فیل جوان تانتور به دنبال او می آیند و کالا نیز متوجه می شود که تارزان زنده است، بنابراین او نیز به دنبال او می رود، اما اجازه می دهد تا بچه گوریل ها به او بپیوندند. ترک و تانتور در کوه تاریک به شکل ماما گوندا، اوتو و کاگو با مشکل مواجه می شوند، اما می توانند فرار کنند. ترک و تانتور در نهایت دوباره با تارزان متحد می شوند و این سه بار دیگر بهترین دوستان می شوند. آنها کوه تاریک را ترک می کنند و ماما گوندا، اوتو و کاگو به دنبال آنها می آیند. تارزان نمی خواهد با آنها به خانه برگردد اما فاش می کند که هیولایی وجود ندارد. ماما گوندا، اوتو و کاگو مکالمه آنها را می شنوند و متوجه می شوند که این زوگور بوده که تظاهر به هیولا کرده است. خودش را به دردسر می اندازد اوتو و کاگو خانه درختی زوگور را به تلافی ترساندن آنها خراب می کنند. زوگور تارزان را به نقض عهدش متهم می کند و فرار می کند و از کمک به او برای رویارویی با برادران خودداری می کند. ترک و تانتور می دوند تا بروند و به کرچک هشدار دهند. کالا و بچه گوریل ها به کوه تاریک می رسند و همچنین با ماما گوندا، اوتو و کاگو به مشکل می خورند. تارزان سرانجام متوجه می شود که قرار است چه چیزی باشد: یک “تارزان”، با ترفندهای خاص خود که هیچ کس دیگری نمی تواند در جنگل انجام دهد، زوگور به چنین درک می رسد، که در آن او به تارزان باز می گردد و با او آشتی می کند.

تارزان می‌تواند از ترفندها و تله‌هایی برای شکست دادن اوتو و کاگو استفاده کند. تارزان کالا را به موقع نجات می دهد. جایی که زوگور ماما گوندا را گروگان نگه می دارد، اما به دلیل ارتباط آنها و زوگور که به طور تصادفی به ماما گاندا می گوید که “چشم های زیبا” دارد، هر دو عاشق می شوند. اوتو و کاگو برمی گردند و از دیدن آنها در کنار هم شوکه می شوند. تارزان به کالا می گوید که او قبلاً درست می گفت و او بخشی از خانواده گوریل های اوست.

زیرنویس انیمیشن تارزان ۲: افسانه آغاز می‌شود با پایان فیلم، تارزان، کالا، ترک، تانتور و بچه گوریل ها به گروه گوریل باز می گردند. کالا تارزان را در آغوش می گیرد و به او می گوید که چقدر به او افتخار می کند که او را از سقوط و از دست اوتو و کاگو نجات داده است. ماما گوندا پسرانش را به خاطر تخریب خانه درختی زوگور تنبیه می‌کند و به آنها می‌گوید که دیگر درگیری یا خراب کردن چیزها وجود نخواهد داشت. تارزان، ترک و تانتور تصمیم می گیرند که یک بازی هیولا بازی کنند. تارزان اکنون خوشحال است و به خود افتخار می کند، زیرا اکنون می داند که قرار است چه باشد. مانند فیلم اصلی، تارزان روی درخت سکویا می‌ایستد و با رها کردن فریاد معمولی تارزان فیلم را می‌بندد.

زیرنویس Tarzan 2: The Legend Begins 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس تارزان ۲: افسانه آغاز می‌شود در سال ۲۰۰۴، استودیو دیزنی تون اعلام کرد که دنباله دومی به نام تارزان III، آن فیلم بر روی ترک و تانتور تمرکز دارد که به همراه تارزان و جین به همراه پسرشان به نام پکستون خانه های خود را در لندن رهبری می کنند. استن فیلیپس وظیفه کارگردانی و نوشتن داستان فیلم را بر عهده دارد. در سال ۲۰۰۶ توسط جان لستر لغو شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.