تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 17:55
166 بازدید
کد خبر : 190525

تجهیزات خودروهای جدید آتش‌نشانی یزد رونمایی شدند

تجهیزات خودروهای جدید آتش‌نشانی یزد رونمایی شدند

ایسنا/یزد خرید و تجهیز ۹ دستگاه خودرو شامل چهار دستگاه خودرو پیشرو، دو دستگاه خودرو نجات، گوی اطفای حریق و دستگاه واترمیست(سامانه غبار آب) از جمله تجهیزاتی بود که به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از امروز در اختیار آتش نشانان قرار گرفت. «الهه جورابی» عضو شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در سازمان آتش نشانی یزد

تجهیزات خودروهای جدید آتش‌نشانی یزد رونمایی شدند

ایسنا/یزد خرید و تجهیز ۹ دستگاه خودرو شامل چهار دستگاه خودرو پیشرو، دو دستگاه خودرو نجات، گوی اطفای حریق و دستگاه واترمیست(سامانه غبار آب) از جمله تجهیزاتی بود که به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از امروز در اختیار آتش نشانان قرار گرفت.

«الهه جورابی» عضو شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در سازمان آتش نشانی یزد در مراسمی که امروز به همین منظور برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات آتش نشانان به ویژه بانوان آتش نشان بر حمایت از این قشر تاکید کرد و ادامه داد: دغدغه شورای پنجم ساماندهی تجهیزات و خدمات آتش نشانی بود و ساماندهی ایستگاه های آتش نشانی و آموزش های شهروندی مورد تأکید شورای شهر است.

وی افزود: خوشبختانه بودجه مناسبی برای خرید تجهیزات ایمنی رسید و امیدواریم این اقدامات هر سال ادامه داشته باشد.

جورابی ادامه داد: سیستم اطفای حریق Water Mist جهت انجام عمل اطفا از پاشش ذرات بسیار ریز آب استفاده می‌کند و هنگامی که سیستم‌های اطفای آبی Water Mist به یک منبع آب ساختمان متصل می شود، می‌تواند مدت زمان تخلیه نامحدود را فراهم کند.

به گفته وی، پمپ‌های این سیستم ها با تجهیزات قدرتمند و نازل مناسب خود می تواند حجم تقریبا نامحدودی را با ۷۵ درصد آب کمتر نسبت به یک سیستم اسپرینکلر معمولی محافظت کند و هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به سایر سیستم‌های اطفای آبی دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر همچنین با اشاره به کمبود آتش نشان زن در یزد، بر لزوم استفاده بهینه از زنان در آتش‌نشانی تاکید کرد.

«غلامعلی سفید» رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این مراسم با اشاره به خدمات شهرداری در حوزه امنیت شهروندان، گفت: امنیت از نعمت‌هایی است که امروز همه از آن بهره‌مند هستیم و در شهرداری، سازمان آتش‌نشانی گوشه‌ای از خدماتی است که برای امنیت شهروندان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: از کسی که در خیابان برای دفع آب‌های سطحی تلاش می کند تا امنیت برقرار شود تا خدمات فنی بزرگتر در سطح شهر همه برای خدمت به مردم است و اگر می خواهیم مردمی شاد و سالم داشته باشیم باید برای تک تک کارها و خدمات برنامه ریزی کنیم.

«جمال الدین عزیزی» شهردار یزد نیز در این مراسم با ارائه گزارش از تجهیزات جدید خریداری شده، گفت: توجه به تجهیزات بروز و کارآمد در آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر یزد است که در بودجه هم به آن تاکید شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.