تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:13
171 بازدید
کد خبر : 182278

بخشی از خسارت انفجار اردبیل از طریق بیمه جبران می‌شود

بخشی از خسارت انفجار اردبیل از طریق بیمه جبران می‌شود

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با هماهنگی شرکت گاز و بیمه، قرار است بخشی از خسارت وارده در انفجار مهیب صبح امروز اردبیل جبران شود. امامی یگانه در جریان بازدید از محل حادثه انفجار مهیب صبح امروز در خیابان نائبی اردبیل اظهار کرد: شرکت گاز از صبح امروز و به دنبال انفجار رخ داده، گاز ۵۷

بخشی از خسارت انفجار اردبیل از طریق بیمه جبران می‌شود

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با هماهنگی شرکت گاز و بیمه، قرار است بخشی از خسارت وارده در انفجار مهیب صبح امروز اردبیل جبران شود.

امامی یگانه در جریان بازدید از محل حادثه انفجار مهیب صبح امروز در خیابان نائبی اردبیل اظهار کرد: شرکت گاز از صبح امروز و به دنبال انفجار رخ داده، گاز ۵۷ مشترک را در محل حادثه قطع کرده که تا آخر وقت امروز بخش زیادی از این مشترکان دوباره از گاز شهری بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان نظام مهندسی در حال بررسی انفجار مهیب صبح امروز هستند تا با تأییدیه‌ای که صادر می‌کنند، برق مشترکان محله شهید احدی اردبیل وصل و دغدغه‌ای از بابت برقراری مجدد گاز نداشته باشند.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تنها برق پنج واحد ساختمانی اصلی در این محله قطع است که با همکاری شرکت برق تلاش بر این است تا با رفع ایرادات، اشکالات و همچنین صدمه‌ای که به تأسیسات برق وارد شده برق مشترکان برقرار شود.

امامی یگانه افزود: واحدهای مسکونی محله حادثه دیده هیچ نارسایی در تأمین آب و تأسیسات مخابراتی ندارند و به راحتی می‌توانند از این تأسیسات استفاده کنند.

وی در مورد خسارت وارده به چندین واحد مسکونی به دنبال انفجار مهیب صبح امروز در محله شهید احدی نائبی اردبیل خاطر نشان کرد: عملیات آواربرداری در حال انجام است و گزارش خسارت نیز توسط آتش‌نشانی در حال تهیه می‌باشد.

امامی یگانه در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ساکنان منطقه به ویژه صاحبان واحدهای تجاری و مسکونی که بر اثر این انفجار دچار خسارت شده‌اند، می‌توانند بخشی از خسارت خود را از طریق معرفی‌نامه شرکت گاز از بیمه مورد نظر دریافت کنند تا جبران خسارت شود.

وی بیان کرد: در این حادثه در مجموع دو نفر فوت و ۱۵ نفر نیز زخمی شدند که با کمک نیروهای اورژانس و امداد به بیمارستان منتقل شدند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: به هیچ وجه موضوع جنایی و یا خرابکاری در این حادثه گزارش نشده و علت انفجار مهیب نشتی گاز در یکی از واحدهای مسکونی محله مورد نظر بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.