تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 17:28
160 بازدید
کد خبر : 186984

امام جمعه اردستان: انقلاب اسلامی همچنان زنده است

امام جمعه اردستان: انقلاب اسلامی همچنان زنده است

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: انقلاب اسلامی یک موجود زنده است که طی این سال‌ها توانسته است نیروی انسانی موثر و توانمندی را تربیت کند. حجت الاسلام حسن دهشیری امروز (چهارشنبه-۲۲ بهمن ماه) در حاشیه مراسم راهپیمایی موتوری مردم اردستان به مناسبت ۲۲ بهمن، اظهار کرد: اگرچه امسال کرونا اجازه نداد که مردم شانه به شانه

امام جمعه اردستان:
انقلاب اسلامی همچنان زنده است

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: انقلاب اسلامی یک موجود زنده است که طی این سال‌ها توانسته است نیروی انسانی موثر و توانمندی را تربیت کند.

حجت الاسلام حسن دهشیری امروز (چهارشنبه-۲۲ بهمن ماه) در حاشیه مراسم راهپیمایی موتوری مردم اردستان به مناسبت ۲۲ بهمن، اظهار کرد: اگرچه امسال کرونا اجازه نداد که مردم شانه به شانه یکدیگر و با مشتی گره کرده خیابان ها را به لرزه دربیاورند، اما به روش های مختلف از جمله رژه موتوری، ارادت خود را به انقلاب و آرمان های امام راحل در این روز فرخنده و خجسته به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران گاها به خود وعده می دهند، امسال و یا سال آینده سال آخر انقلاب این کشور است، افزود: حضور مردم و این راهپیمایی به این سبک یعنی پیام هایی به دشمنان داریم که به خود وعده می دادند امسال سال آخر انقلاب است، اما باید بدانند که انقلاب اسلامی یک موجود زنده است که طی این سال‌ها توانسته نیروی انسانی موثر و توانمندی را تربیت کند.

انقلاب اسلامی متعلق به همه نسل‌هاست

همچنین نماینده مردم اردستان در مجلس در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امسال مخصوصا باید از شهدایی که بین ما نیستند خصوصا سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده مهابادی یاد کنیم.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: چهل و دو سال پیش در چنین روزی که مردم ایران اسلامی پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند، کمتر کسی تصور می کرد این انقلاب طی چهار دهه و با وجود همه دشمنی‌ها، خباثت ها و تحریم‌ها بتواند همچنان سربلند مسیر پیشرفت را بپیماید. راهی که این انقلاب برای مردم کشور ترسیم کرد همچنان ادامه دارد و وظیفه ما حمایت از علمدار کنونی انقلاب یعنی مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امسال باوجود همه محدودیت های کرونایی حضور مردم و خصوصا جوانان پرشور بود، گفت: این انقلاب نه برای دیروز، امروز و فردا، بلکه متعلق به همه نسل‌ها است و امروز شاهد بودیم که جوانان و فرزندان ما همان دلبستگی را دارند که کسانی که انقلاب را به پیروزی رساندند، داشتند.

مسئولان قدردان مردم با بصیرت باشند

به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان اردستان نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه هر سال مراسم ۲۲ بهمن قاتل السحر خباثت های استکبار جهانی بوده که امسال نیز با وجود ویروس کرونا، خوشبختانه مردم همچنان پرشور پای انقلابشان ایستادند.

حمیدرضا تاملی گفت: مسئولان همواره باید قدردان مردم با بصیرت باشند و تنها در مسیر خدمت بیشتر به مردم می توانیم زحمات مردم را جبران کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.