تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:56
140 بازدید
کد خبر : 186782

افتتاح ۲۸ طرح بهداشتی و درمانی در سیستان وبلوچستان

افتتاح ۲۸ طرح بهداشتی و درمانی در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان ۲۸ طرح بهداشتی و درمانی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان ۲۳ بهمن ماه افتتاح شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این مراسم افزود: مهمترین طرح‌های دهه فجر این دانشگاه مجموعه اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان

افتتاح ۲۸ طرح بهداشتی و درمانی در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان ۲۸ طرح بهداشتی و درمانی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان ۲۳ بهمن ماه افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این مراسم افزود: مهمترین طرح‌های دهه فجر این دانشگاه مجموعه اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان بوده که یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین عمل جراحی در کشور است.

محمد هاشمی شهری افزود: همچنین در ایام الله دهه فجر سه بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، کودکان و ویژه قلبی و دستگاه ماموگرافی در بیمارستان امام خمینی(ره) خاش به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: پنج دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های زاهدان خاش و میرجاوه، ۲ مرکز جامع سلامت روستایی، ۲ مرکز تسهیلات زایمانی، یک پایگاه سلامت شهری، یک خانه بهداشت و ۲ پانسیون پزشک در مناطق روستایی سیب و سوران، سراوان، تفتان، خاش و زاهدان نیز در این ایام افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همچنین بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه سلولی تشخیص سل جنوب شرق، مرکز توانبخشی بیمارستان‌های علی ابن ابیطالب زاهدان و ساختمان ستاد اورژانس پیش بیمارستانی سیب و سوران، پد بالگرد اورژانس هوایی کورین و سه پایگاه اورژانس در خاش و سراوان از دیگر طرح‌های افتتاح شده این دانشگاه را تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد: برای راه‌اندازی این طرح‌ها بیش‌از ۶۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.