تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 11:48
158 بازدید
کد خبر : 185054

اعزام نیروهای آتش‌نشانی و پسماند شهرداری تهران برای کمک به مردم سیل‌زده کنارک

اعزام نیروهای آتش‌نشانی و پسماند شهرداری تهران برای کمک به مردم سیل‌زده کنارک

عکس تزیینی است سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: با دستور علیرضا زاکانی، نیروهای آتش‌نشانی و پسماند شهرداری تهران برای کمک به مردم سیل زده کنارک اعزام شدند. به گزارش ایسنا، جلال ملکی درباره درخواست کمک از شهرداری تهران برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده جنوب از جمله کنارک گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید

اعزام نیروهای آتش‌نشانی و پسماند شهرداری تهران برای کمک به مردم سیل‌زده کنارک
عکس تزیینی است

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: با دستور علیرضا زاکانی، نیروهای آتش‌نشانی و پسماند شهرداری تهران برای کمک به مردم سیل زده کنارک اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی درباره درخواست کمک از شهرداری تهران برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده جنوب از جمله کنارک گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید جنوب کشور و وقوع سیل در برخی مناطق از جمله کنارک به دستور زاکانی شهردار تهران نیروهای آتش‌نشانی تهران به همراه نیروهای پسماند به کنارک اعزام شدند.
پیرو درخواست مسوولان این منطقه و با دستور شهردار تهران نیروهای امدادی از آتش‌نشانی و سازمان پسماند برای امداد رسانی تهران را دقایقی قبل به مقصد کنارک ترک کردند.
سازمان آتش‌نشانی با یک دستگاه خودرو نورافشان، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه رولاف، دو خودرو کاپرا و یک دستگاه سمند با ۱۷ آتش‌نشان همچنین دو پمپ فوق سنگین، دودستگاه پمپ نیمه سنگین و ۱۰ دستگاه پمپ سبک و تجهیزات لازم جهت آبکشی و عملیات آبگرفتگی خود را تجهیز و به سمت کنارک حرکت کردند.
بنا بر اعلام سایت شهر،سازمان پسماند هم با دو دستگاه خودرو کمرشکن و دو دستگاه خودرو حرفه‌ای جنتکس با هشت نیرو به سمت کنارک حرکت کردند و نیروها پس از رسیدن به کنارک با هماهنگی نیروهای محلی کار امدادرسانی را آغاز می‌کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.