تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 17:30
150 بازدید
کد خبر : 190312

اسکندریون: می‌خواهیم از فینا امتیاز بگیریم/ برای استخر ۹ دی مشکل آب داریم

اسکندریون: می‌خواهیم از فینا امتیاز بگیریم/ برای استخر ۹ دی مشکل آب داریم

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: می‌خواهیم از فینا برای واترپلوی ایران امتیاز بگیریم اما شرایط انجام مسابقه انتخابی المپیک وجود ندارد. حمید اسکندریون در گفت و گو با ایسنا در خصوص پاسخ فینا برای برگزاری مسابقه واترپلو انتخابی المپیک گفت: فعلا فینا پاسخی به ما نداده است. در حال حاضر هم قزاقستان را

اسکندریون: می‌خواهیم از فینا امتیاز بگیریم/ برای استخر ۹ دی مشکل آب داریم

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: می‌خواهیم از فینا برای واترپلوی ایران امتیاز بگیریم اما شرایط انجام مسابقه انتخابی المپیک وجود ندارد.

حمید اسکندریون در گفت و گو با ایسنا در خصوص پاسخ فینا برای برگزاری مسابقه واترپلو انتخابی المپیک گفت: فعلا فینا پاسخی به ما نداده است. در حال حاضر هم قزاقستان را به عنوان نماینده آسیا برای المپیک معرفی کرده است. با این حال باز فدراسیون شنای ایران پیگیر است تا شاید فینا قدمی برای واترپلوی ایران بردارد.

اسکندریون گفت: هر چند ما قانون را هم می‌دانیم، اما خواسته ما این است که بتوانیم امتیازی از فینا بگیریم و یک مسابقه انتخابی برگزار شود. البته این اتفاق با این اوضاع خیلی بعید است چون هیچ کشوری میزبانی مسابقه انتخابی را قبول نخواهد کرد.

وی گفت: همانطور که خسرو امینی که چندین سال هم نایب رییس فدراسیون جهانی شنا بوده نیز گفته است شرایط انجام مسابقه انتخابی وجود ندارد و اتوماتیک‌وار قزاقستان نماینده آسیا در المپیک خواهد شد.

او در خصوص بازگشایی استخر ۹ دی اظهار کرد: هنوز بازگشایی نشده است، کمی مشکل کمبود آب داریم. کارها در حال انجام است و ان شاءالله به زودی راه‌اندازی خواهد شد تا بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم.

اسکندریون در ادامه در خصوص اینکه چه زمانی راه‌اندازی خواهد شد گفت: در مجموعه کمی مشکل آب وجود دارد که باید آن را حل کنیم. اگر این مشکل حل شود یک هفته ای راه اندازی خواهد شد. در کنار این موضوع تاسیسات نور استخر را هم تعویض می کنیم.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ادامه گفت: بعد از راه‌اندازی استخر، تیم ملی واترپلو برای تمرین خواهد آمد و مدارس شنا و آکادمی کار خود را در استخر ۹ دی شروع خواهند کرد. اما همه این‌ها به تدریج اتفاق خواهد افتاد. همانطور که تمرینات تیم‌های ملی را به تدریج در آزادی شروع کردیم. تعطیلات نوروز هم پیش رو است، اگر اتفاقی رخ ندهد و موج جدیدی از شیوع کرونا شروع نشود تعداد را کم کم اضافه خواهیم کرد.

وی گفت: اکنون در حال آموزش کارکنان هم هستیم که چطور پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا با شروع کار مشکلی رخ ندهد.

اسکندریون در ادامه گفت: لیگ شنا و واترپلو هم در پیش است و هفته آینده جلسات آن‌ها انجام خواهد شد. حدود ۸ یا ۹ تیم در شنا و ۵ تیم در واترپلو اعلام آمادگی کرده‌اند. جلسه هماهنگی لیگ‌ها را هفته آینده خواهیم داشت. تیم پرسپولیس فعلا برای امسال اعلام آمادگی نکرده است و ما دنبال این هستیم که مطالبات ورزشکاران را از این تیم بگیریم و به ورزشکاران بدهیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.