تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 11:46
144 بازدید
کد خبر : 193249

اسقف کلیسای قدس: گروه‌های اسرائیلی تندرو تهدیدی برای مسیحیان هستند

اسقف کلیسای قدس: گروه‌های اسرائیلی تندرو تهدیدی برای مسیحیان هستند

اسقف کلیسای ارتدکس قدس اعلام کرد که هدف گروه‌های اسرائیلی اخراج مسیحیان از قدس است و جامعه مسیحیان قدس با تهدیدات فراوانی از جانب گروهای افراطی اسرائیلی روبه‌رو است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، “تئوفیلوس سوم”، اسقف کلیسای ارتدکس قدس اعلام کرد که گروه‌های افراطی اسرائیلی خواستار اخراج مسیحیان از شهرک قدیمی

اسقف کلیسای قدس: گروه‌های اسرائیلی تندرو تهدیدی برای مسیحیان هستند

اسقف کلیسای ارتدکس قدس اعلام کرد که هدف گروه‌های اسرائیلی اخراج مسیحیان از قدس است و جامعه مسیحیان قدس با تهدیدات فراوانی از جانب گروهای افراطی اسرائیلی روبه‌رو است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، “تئوفیلوس سوم”، اسقف کلیسای ارتدکس قدس اعلام کرد که گروه‌های افراطی اسرائیلی خواستار اخراج مسیحیان از شهرک قدیمی قدس اشغالی هستند.

وی در مقاله‌ای که یک روز پس از جشن کریسمس ارتدکس رومی در روزنامه “تایمز” منتشر شد، نوشت: حضور ما در قدس اشغالی در خطر است.

وی افزود: کلیساهای ما توسط گروه‌های افراطی اسرائیل تهدید می‌شوند و جامعه مسیحی قدس از دست این افراط گرایان صهیونیست با رنج و مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

او اضافه کرد: برادران و خواهران ما قربانی جنایات نفرت هستند، کلیساهای ما مرتباً مورد هتک حرمت و تخریب قرار می‌گیرند و روحانیون ما مکرراً به وسیله افراط ‌گرایان صهیونیست ترسانده می‌شوند.

در مقابل این گفته‌های اسقف کلیسای ارتدکس قدس، دو مقام اسرائیلی با رد تمامی این گفته‌ها این اظهارات “بی اساس” خواندند.

چهارشنبه گذشته، یک نهاد رسمی فلسطینی نیز نسبت به طرح رژیم صهیونیستی که حضور مسیحیان در قدس اشغالی را هدف قرار می دهد،‌ هشدار داد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.