تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:11
141 بازدید
کد خبر : 189039

کنگره ملی «فرشتگان تاریخ‌ساز» برگزار شد

کنگره ملی «فرشتگان تاریخ‌ساز» برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، گفت: در استان حدود ۳۰۰۰ مادر شهید، سه هزار و ۲۰۰ همسر شهید و ۳۵۰ همسر جانباز ۷۰ درصد وجود دارد. به گزارش ایسنا، مهدی فعال در کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز و تجلیل و تکریم از مادران شهدا و بانوان جانباز و آزاده استان آذربایجان غربی، توضیح داد:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، گفت: در استان حدود ۳۰۰۰ مادر شهید، سه هزار و ۲۰۰ همسر شهید و ۳۵۰ همسر جانباز ۷۰ درصد وجود دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی فعال در کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز و تجلیل و تکریم از مادران شهدا و بانوان جانباز و آزاده استان آذربایجان غربی، توضیح داد: از مجموع ۱۰ هزار پرونده شهید آذربایجان‌غربی، امروز از بیش از ۱۲٠ نفر مادر شهید، بانوان جانباز و آزاده سطح استان تقدیر به‌عمل می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌غربی، گفت: در استان حدود سه هزار مادر شهید،  سه هزار و ۲۰۰ همسر شهید و ۳۵۰ همسر جانباز ۷۰ درصد وجود دارد.

وی افزود: در طول ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی و باگذشت ۴۰ سال از دفاع مقدس، دشمنان نظام با انواع توطئه و دسیسه‌چینی سعی در تخریب این نظام مقدس داشتند که با رهبری و تدابیر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا، ایثارگران و خانواده‌هایشان این دسیسه‌ها خنثی شده است.

فعال بیان کرد: در زمینه معرفی و تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا، متأسفانه فعالیت‌های هنری زیادی صورت نگرفته که باید انجام شود، بخشی از آثار و اسناد شهدا جمع‌آوری و رونمایی شد که جمع‌آوری اسناد برعهده بنیاد و اجرای آن باید توسط هنرمندان بخش‌های مربوطه انجام و محقق شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.