تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 10:56
131 بازدید
کد خبر : 184983

کاهش دید افقی به زیر ۲۰۰ متر در همدان

کاهش دید افقی به زیر ۲۰۰ متر در همدان

ایسنا/همدان کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان از کاهش دید افقی به زیر ۲۰۰متر در این شهر خبرداد. روح اله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به رطوبت موجود و فشار هوا در سطح استان، وجود و تشکیل مه اتفاق افتاده که دید افقی را به زیر ۲۰۰ متردر همدان کاهش داده است. وی

کاهش دید افقی به زیر ۲۰۰ متر در همدان

ایسنا/همدان کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان از کاهش دید افقی به زیر ۲۰۰متر در این شهر خبرداد.

روح اله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به رطوبت موجود و فشار هوا در سطح استان، وجود و تشکیل مه اتفاق افتاده که دید افقی را به زیر ۲۰۰ متردر همدان کاهش داده است.

وی افزود: امروز با طلوع خورشید پدیده مه کمرنگ ترشده اما در شبانه روز گذشته دید افقی به زیر ۱۰۰متر گزارش شده است که در طول هفته وجود مه با همین کیفیت در برخی ساعات را خواهیم داشت.

زاهدی درباره حجم بارش‌هایی که از اوایل هفته در سطح استان اتفاق افتاده گفت: حجم بارش‌های پراکنده‌ای که در استان در حال اتفاق است به صورت قابل توجهی نبوده اما شهرستان نهاوند در ناحیه تاریک دره با ۱۰ میلیمتر بیشترین بارش در استان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: حجم بارش در همدان با کمتر از دو میلیمتر در ایستگاه فرودگاه همدان گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی خاطر نشان کرد: برای استان از امروز و امشب انتظار می‌رود بارش برف را داشت باشیم که حجم این بارش‌ها ناچیز و این سامانه در انتهای هفته با خروج خود از استان کاهش محسوس دما را به همراه خواهد داشت.

وی از  کمینه و بیشینه دما در شبانه روز گذشته همدان خبر داد واظهار کرد: در ایستگاه فرودگاه با منفی سه درجه سانتیگراد کمترین دما و پنج درجه سانتیگراد بیشترین دما ثبت شده است.

زاهدی به کمینه و بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در ناحیه گل‌تپه با منفی پنج درجه سردترین منطقه و شهرستان ملایر با با هفت درجه گرمترین شهرستان گزارش شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.