تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 11:08
170 بازدید
کد خبر : 182870

پایان انحصار شرکت‌های خانوادگی در امارات با قانون جدید

پایان انحصار شرکت‌های خانوادگی در امارات با قانون جدید

امارات متحده عربی به بعضی از بزرگترین شرکت‌های خانوادگی اعلام کرد قصد دارد به انحصار آنها در فروش کالاهای وارداتی پایان دهد. به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت: دولت امارات متحده عربی قانونی را پیشنهاد کرد که به تمدید اتوماتیک توافقهای سازمان بازرگانی پایان می دهد و به شرکتهای خارجی امکان می

پایان انحصار شرکت‌های خانوادگی در امارات با قانون جدید

امارات متحده عربی به بعضی از بزرگترین شرکت‌های خانوادگی اعلام کرد قصد دارد به انحصار آنها در فروش کالاهای وارداتی پایان دهد.

به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت: دولت امارات متحده عربی قانونی را پیشنهاد کرد که به تمدید اتوماتیک توافقهای سازمان بازرگانی پایان می دهد و به شرکتهای خارجی امکان می دهد کالاهایشان را خود توزیع کنند یا عامل توزیع محلی را پس از انقضای قرارداد، تغییر دهند.

فایننشیال تایمز به نقل از مقامات آگاه نوشت: انتظار می رود این قانون توسط دولت امارات تایید شود اما زمان آن نامعلوم است و دولت امارات متحده عربی در این باره اظهارنظر نکرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکتهای خانوادگی عمده فعالیتهای تجاری در منطقه خلیج فارس را تشکیل می دهند و صاحب سوپرمارکتهای زنجیره‌ای و نمایندگیهای فروش خودرو هستند. بعضی از شرکتهای خانوادگی شناخته شده در دوبی شامل ماجد الفطیم هولدینگ، اپراتور فروشگاههای کارفور در خاورمیانه و گروه الحبتور مالک هتلها، املاک و نمایشگاههای خودرو هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.