تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 17:13
169 بازدید
کد خبر : 186916

مرکز تخصصی بیماری های خاص خراسان شمالی افتتاح شد

مرکز تخصصی بیماری های خاص خراسان شمالی افتتاح شد

ایسنا/خراسان شمالی طی امروز مرکز تخصصی بیمار های خاص به صورت ویدوئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در خراسان شمالی افتتاح شد. فاطمه هاشمی رئیس بنیاد امور بیماری های خاص که در این مراسم در بجنورد حضور داشت گفت: مرکز بیماری های خاص خراسان شمالی با ۸۰ تخت سرپایی به بهره برداری رسیده است. وی با

مرکز تخصصی بیماری های خاص خراسان شمالی افتتاح شد

ایسنا/خراسان شمالی طی امروز مرکز تخصصی بیمار های خاص به صورت ویدوئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در خراسان شمالی افتتاح شد.

فاطمه هاشمی رئیس بنیاد امور بیماری های خاص که در این مراسم در بجنورد حضور داشت گفت: مرکز بیماری های خاص خراسان شمالی با ۸۰ تخت سرپایی به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این مرکز ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار با کمک خیران و دولت هزینه شده است، افزود: این مرکز دارای بخش های شیمی درمانی، تالاسمی، آزمایشگاه داروخانه، کلینیک های تخصصی، دیالیز، رادیولوژی و فیزیوتراپی است.

هاشمی در این مراسم به انتقال خواسته مسوولان استان به رییس جمهوری پرداخت و گفت: مردم ساکن در شمال شهر بجنورد نیاز به بیمارستان دیگری دارند که امیدواریم ریاست جمهوری به ساخت این مرکز درمانی کمک کند.

خراسان شمالی چهارمین استان دارای مرکز درمانی بیماری های خاص

استاندار خراسان شمالی نیز در مراسم گفت: این استان چهارمین مرکز استان دارای مرکز تخصصی درمان بیماری های خاص است.

محمدعلی شجاعی افزود: با همت و تلاش مجموعه استان به ویژه خیرین و اهتمام بنیاد امور بیماری های خاص کشور برای تامین اعتبار و خرید به موقع تجهیزات امروز شاهد افتتاح این مرکز تخصصی هستیم.

وی گفت: پیش از این افزون بر دو هزار بیمار خاص استان در بیمارستان های عمومی استان و یا سایر استان ها خدمات دریافت می کردند اما امروز با افتتاح این مرکز نیاز این قشر از بیماران در استان برطرف خواهد شد.

شجاعی افزود: خراسان شمالی به دلیل نداشته هایش از جمله استان هایی است که بخشی از جمعیت سازنده خود را به دلیل کمبودها که حوزه بهداشت و درمان یکی از این حوزه ها می باشد، را از دست می دهیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.