تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:08
181 بازدید
کد خبر : 185346

محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده است

محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت بارش برف و باران در استان محورهای مواصلاتی لغزنده هستند، رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی باید زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند. غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف و باران، اظهار

محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت بارش برف و باران در استان محورهای مواصلاتی لغزنده هستند، رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی باید زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف و باران، اظهار کرد: محورهای کوهستانی استان در حال حاضر به‌علت بارش لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری افزود: در گردنه چری، شاه‌منصوری، بَره مرده ناغان، گوشنگلی بروجن و دالورا در لردگان بارش برف گزارش شده است، رانندگان باید در این محورها برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی بیان کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و رانندگان باید تجهیزات زمستانه به‌همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.