تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 18:04
36 بازدید
کد خبر : 191712

محمدنژاد: رفع مشکلات مردم تنها با نگاه داخلی امکانپذیر است

محمدنژاد: رفع مشکلات مردم تنها با نگاه داخلی امکانپذیر است

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: ماجرای بودجه دولت نمونه‌ای از بی‌توجهی به قداست مجلس بود. به نظر می‌رسد جماعتی از کارگزاران دولت هنوز پیام انتخاب دوم اسفند سال ۱۳۹۸ را باور نداشته یا به رسمیت نمی‌شناسند. به گزارش ایسنا، پرویز محمدنژاد قاضی محله در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در نطق میان دستور به

محمدنژاد: رفع مشکلات مردم تنها با نگاه داخلی امکانپذیر است

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: ماجرای بودجه دولت نمونه‌ای از بی‌توجهی به قداست مجلس بود. به نظر می‌رسد جماعتی از کارگزاران دولت هنوز پیام انتخاب دوم اسفند سال ۱۳۹۸ را باور نداشته یا به رسمیت نمی‌شناسند.

به گزارش ایسنا، پرویز محمدنژاد قاضی محله در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در نطق میان دستور به ضرورت شأن، منزلت و جایگاه مجلس اشاره کرد و گفت: امام(ره) فرمودند: «مجلس در رأس امور است»، آیا واقعا در رأس امور است؟ آیا معتقد هستید که مجلس مهمترین رکن تحقق اصول، دموکراسی و اصلی ترین شاخصه حکومت مبتنی بر اصل مردم‌سالاری است؟ آیا معتقدید که مجلس آیینه تمام نمای ملت و مطالبات آنان است؟ اگر معتقد بودید، وضعیت اینگونه نبود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس لایحه بودجه دولت را نمونه‌ای از «بی‌توجهی به قداست مجلس» عنوان کرد و گفت: این لایحه برای اولین بار در طول دهه‌های گذشته انقلاب به شیوه‌ای تقدیم مجلس شد که مورد مضحکه رسانه‌های بیگانه قرار گرفت. کارگزاران دولت قصد گره زدن کم‌کاری خود را به مجلس یازدهم دارند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بارها نسبت به عملکرد ضعیف تعدادی از وزارتخانه‌ها فریاد زدیم و سوال کردیم، پیگیر حل مشکلات و مطالبات به حق مردم شدیم. به نظر می‌رسد جماعتی از کارگزاران دولت هنوز پیام انتخاب دوم اسفند سال ۱۳۹۸ را باور نداشته یا به رسمیت نمی‌شناسند. با حضور گسترده و قدرتمندانه مردم آگاه و عاشق به انقلاب را قبول نکردند و پایان دولت خود را بهترین فرصت جهت تسویه حساب سیاسی قلمداد کرده و قصد شراکت در کم کاری و سوء مدیریت خود و گره زدن با این مجلس را دارند که البته هوشیاری رئیس و هیات رئیسه مجلس را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مجلس پس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همراهی دولت را مورد نظر قرار داد، تأکید کرد: اما آیا اقدام موثری برای تحقق خواسته‌های مجلس یازدهم که همانا مطالبات مردم است، انجام گرفت؟ مگر ما چه می‌خواستیم و چه می‌خواهیم! خواسته ما غیر از این است که سنگ معیشت مردم را به سینه می‌زنیم و دغدغه‌های اقتصادی و بازار نابسامان کشور را داریم و دنبال دفاع از حقوق حقه مردم هستیم و نمی‌خواهیم در مملکت فساد ریشه بدواند و از حالت بی تفاوتی خارج شود؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس در پایان با اشاره به نامه ۵۳ امام اول شیعیان در نهج البلاغه، گفت: چرا بعد از گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی با شعار مستضعفین و رفع بی‌عدالتی، شاهد این همه تبعیض باشیم؟ واقعا جای تاسف است.

محمدنژاد قاضی محله خطاب به مسئولان دولتی تصریح کرد: تعامل ما با دولت حد و اندازه‌ای دارد و اگر این رویه ادامه پیدا کند و بی‌توجهی به مسائل جاری و ضروری کشور و اهداف غرض ورزانه و انتخاباتی در جهت منافع عده‌ای یقه سفید دنبال شود، این آشفته بازار اقتصادی که محصول اتاق‌های فکر مشاوران مغرض و نابلد و ناکارآمد هستند، برقرار باشد ما سکوت نخواهیم کرد.

وی در پایان نطقش با اشاره به گفته رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت که فرمودند «یک روز هم برای دولت یک روز است»، گفت: همه نمایندگان مجلس برای همکاری و جانفشاتی جهت حل مشکل مردم آماده‌ایم زیرا رفع مشکلات مردم تنها با نگاه داخلی امکانپذیر است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.