تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:05
128 بازدید
کد خبر : 184179

لزوم تدوین برنامه‌های هدفمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

لزوم تدوین برنامه‌های هدفمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

ایسنا/لرستان رئیس حوزه علمیه لرستان گفت: تدریس درس‌نامه دفاع مقدس و تهیه و تولید و پخش کلیپ‌هایی در حوزه دفاع مقدس در مدارس علمیه می‌تواند برنامه‌های هدفمندی برای تحقق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مدارس باشد. حجت الاسلام احد عبدالهی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغی برای

لزوم تدوین برنامه‌های هدفمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

ایسنا/لرستان رئیس حوزه علمیه لرستان گفت: تدریس درس‌نامه دفاع مقدس و تهیه و تولید و پخش کلیپ‌هایی در حوزه دفاع مقدس در مدارس علمیه می‌تواند برنامه‌های هدفمندی برای تحقق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مدارس باشد.

حجت الاسلام احد عبدالهی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغی برای تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره ببریم، اظهار کرد: در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های منسجم، هدفمند و با محتوا انجام شود.

وی عنوان کرد: تلاش ما این است که با ایجاد همکاری و تعامل با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برنامه‌های مطلوبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس علمیه لرستان انجام شود.

عبدالهی افزود: تدریس درس‌نامه دفاع مقدس و تهیه و تولید و پخش کلیپ‌هایی در حوزه دفاع مقدس در مدارس علمیه می‌تواند برنامه‌های هدفمندی برای تحقق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مدارس باشد.

رئیس حوزه‌های علمیه لرستان زمینه‌های لازم برای تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در  مدارس علمیه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از مدارس علمیه از انوار نورانی مزار پاک برخی شهدای گمنام بهره‌مند هستند و برای تدفین شهدا در آینده در برخی مدارس دیگر انجام می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.