تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 18:28
171 بازدید
کد خبر : 188478

روزنامه‌ها یک روز بعد از انقلاب چه کردند؟

روزنامه‌ها یک روز بعد از انقلاب چه کردند؟

عکس تزئینی است روزنامه‌های روز ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ – یعنی درست یک روز پس از پیروزی انقلاب – در نمایشگاهی با عنوان «روز بعد» در گالری هو به نمایش گذاشته شده‌اند. پونه ندایی، نویسنده، شاعر و  مدیر گالری «هو» در توضیح برگزاری این نمایشگاه به ایسنا گفت: روز بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ سرآغاز فصلی

روزنامه‌ها یک روز بعد از انقلاب چه کردند؟
عکس تزئینی است

روزنامه‌های روز ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ – یعنی درست یک روز پس از پیروزی انقلاب – در نمایشگاهی با عنوان «روز بعد» در گالری هو به نمایش گذاشته شده‌اند.

پونه ندایی، نویسنده، شاعر و  مدیر گالری «هو» در توضیح برگزاری این نمایشگاه به ایسنا گفت: روز بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ سرآغاز فصلی دیگر در تاریخ و مطبوعات کشور است. این نمایشگاه کاوشی است در چهار روزنامه «اطلاعات»، «کیهان»، «آیندگان» و «مهر ایران» که درست پس از رویداد بزرگ پیروزی انقلاب منتشر شده‌اند.

او ادامه داد: در واقع این نمایشگاه دعوتی است برای تامل در شیوه روزنامه‌نگاری، انتخاب تیتر، لی‌آت، گرافیک مطبوعاتی و گزارش‌های تصویری که هیجان بالای آن در سطر به سطر این روزنامه‌ها به چشم می‌خورد.

نمایشگاه «روز بعد» از ۲۲ تا ۲۴ بهمن از ساعت ۵ تا ۷ عصر امکان بازدید دارد.

این نمایشگاه از سری نمایشگاه‌های «تماشای تاریخ مطبوعات» است که در سال‌های گذشته نیز دو دوره از آن با عنوان‌های «روزنامه حزب خران» و «نخستین سردبیر زن ایران» در گالری هو برگزار شده است.

گالری هو در کریمخان، نجات اللهی جنوبی، خسرو نبش پرویزی، شماره ۲ واقع شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.