تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:15
149 بازدید
کد خبر : 182283

دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان راه اندازی شد

دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان راه اندازی شد

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت و ضرورت استفاده مشتریان از سرویس ها و خدمات ارتباطات سیار در استان گفت: دو سایت جدید در محدوده کمربندی مریوان و تازه آباد بیجار نصب و راه اندازی شده است. آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سایت‌های مذکور بر اساس اولویت‌بندی در حوزه برنامه‌های

دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان راه اندازی شد

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت و ضرورت استفاده مشتریان از سرویس ها و خدمات ارتباطات سیار در استان گفت: دو سایت جدید در محدوده کمربندی مریوان و تازه آباد بیجار نصب و راه اندازی شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سایت‌های مذکور بر اساس اولویت‌بندی در حوزه برنامه‌های ارتباطات سیار با تامین اعتبارات و هزینه‌های مورد نیاز نصب و به بهره برداری رسیده است.

وی با اعلام اینکه برای نصب و راه اندازی هر سایت موبایل از امکانات سخت افزاری و تجهیزات نرم افزاریِ مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی استفاده خواهد شد، عنوان کرد: در این دو پروژه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

حکمت با بیان اینکه سایت‌های موبایل در محدوده کمربندی مریوان و تازه آباد شهرستان بیجار با تکنولوژی های  ۳G,2Gو ۴G نصب و به بهره برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: شرایط استفاده مشتریانِ ساکن در نواحی فوق از کیفیت و سرعت بالای خدمات ارتباطی شبکه سیار فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان پایداری ارتباط، سرعت بالای دسترسی به محتواهای موجود در فضای مجازی، ارسال همزمان پیام از طریق VOIEC و دیتا، استفاده از سرویس های متنوع شبکه همراه اول و … را از اهداف اجرای این پروژه به منظور پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری دانست.

وی با اشاره به اینکه تلفن همراه به عنوان یارِ ارتباطی و همیشه همراه، همواره مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، بیان کرد: این محصول مخابراتی در دو حوزه دیتا (اینترنت همراه) و VOICE دارای سرویس‌های متنوع است.

حکمت افزود: در حال حاضر بیش از دو میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱۱ شماره تلفن همراه در قالب شماره های اعتباری و دایمی به مشتریان واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را ۱۴۳ درصد اعلام کرد و گفت: هم اکنون تعداد ۹۳۸ روستا نیز تحت پوشش خدمات تلفن همراه هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.