تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 15:17
152 بازدید
کد خبر : 206431

دانلود زیرنویس فیلم Hannes 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hannes 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hannes 2021 هانس و موریتز که در یک مکان و در یک روز به دنیا آمدند، به دوستان جدایی ناپذیر تبدیل شدند. اما یک روز یک تصادف غم انگیز موتورسیکلت زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد و هانس را در کما می گذارد و شانس کمی برای بهبودی دارد. برای

دانلود زیرنویس فیلم Hannes 2021 هانس و موریتز که در یک مکان و در یک روز به دنیا آمدند، به دوستان جدایی ناپذیر تبدیل شدند. اما یک روز یک تصادف غم انگیز موتورسیکلت زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد و هانس را در کما می گذارد و شانس کمی برای بهبودی دارد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Hannes 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Hannes 2021 موریتز حاضر به تسلیم شدن از دوستش نیست و زندگی خود را کنار می گذارد تا اطمینان حاصل کند که هانس همیشه دوستش دارد و اطرافش را زندگی و خنده احاطه کرده است.

زیرنویس فیلم Hannes 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Hannes 2021 موریتز در تلاش برای ایستادگی در مسیر خود، سفری الهام بخش و تغییر دهنده زندگی را آغاز می کند و متوجه می شود که هر روز ارزش جشن گرفتن دارد و ثابت می کند دوستی آنها قوی تر از همیشه است.

زیرنویس Hannes 2021 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم هانس ۲۰۲۱

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.