تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 14:57
102 بازدید
کد خبر : 206067

دانلود زیرنویس سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 سریال تلویزیونی Huaang Jaio Rukitive) (شبنم)، متاوین اوپاس-ایامکاجورن (برد) و هیرونکیت چانگخام (نانی). بر اساس مجموعه مانگای ژاپنی شوجو پسران بر فراز گل ها توسط یوکو کامیو، به عنوان همتای تایلندی این مجموعه از تایوان، ژاپن، کره جنوبی و چین عمل می کند. برای دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 سریال تلویزیونی Huaang Jaio Rukitive) (شبنم)، متاوین اوپاس-ایامکاجورن (برد) و هیرونکیت چانگخام (نانی). بر اساس مجموعه مانگای ژاپنی شوجو پسران بر فراز گل ها توسط یوکو کامیو، به عنوان همتای تایلندی این مجموعه از تایوان، ژاپن، کره جنوبی و چین عمل می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 گوریا یک دختر دبیرستانی معمولی است که به همراه بهترین دوستش کانینگ در یک گل فروشی کار پاره وقت دارد تا از وضعیت فقیرانه خانواده اش حمایت کند. و به نظر می رسد که زندگی او به همین سادگی و منظم است، تا اینکه در امتحان ورودی یک دبیرستان معتبر و گران قیمت دیوانه وار قبول می شود و او را به تنها امید خانواده از فقر تبدیل می کند. اما زندگی نخبگان دبیرستان، برای گوریا، به سادگی مصنوعی و کاملا آزار دهنده است. و به همین دلیل، او تصمیم می‌گیرد که بی‌نظیرترین کسی باشد، آرزویی که هیچ‌کس در تمام این مدرسه هرگز تلاش نمی‌کند باشد.

در این مدرسه، Thyme، Ren، Kavin و MJ گروه ارشد بدنام را تشکیل می دهند که با نام F4 شناخته می شوند. این پسران خوش تیپ وارثان ثروتمندترین میلیاردرهای کشور هستند و از ظاهر و تأثیرات خود می درخشند. همه نگاه‌ها همیشه به آن‌ها است، حتی اگر این افراد مخفیانه بزرگ‌ترین قلدرهای مدرسه باشند که آماده هستند هرکسی را که دوست ندارند از طریق شوخی‌های تهاجمی که به آنها «دریافت کارت قرمز» می‌گویند، به اطراف هل دهند. هیچ کس نمی تواند آنها را متوقف کند، بدتر از آن، دانشجویان حتی به آنها و تکبر آنها نگاه می کنند. گویی تمام دنیا در کف دست آنهاست و گوریا آنها را به خاطر آن تحقیر می کند.

زیرنویس سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 گوریا تنها کسی است که در مقابل روش‌های قلدری آنها ایستادگی می‌کند و همه پسرها، به خصوص تیم آویشن، رهبر گروه را در حیرت فرو می‌برد. آویشن تقریباً فوراً توسط گوریا مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، آویشن عاشقانه او را تعقیب می کند، اما به دلیل برداشت های اولیه هیچ علاقه ای به او ندارد. او سپس عاشق بهترین دوست خود رن می شود، اما رن عاشق عشق دوران کودکی خود، میرا (Yongwaree Anilbol) است. در تمام هرج و مرج مدرسه، گوریا به دلیل سخاوتمندی او به او و خانواده اش و تغییر شخصیتش نمی تواند خود را درگیر آویشن بیابد.

دختری معمولی مثل گوریا در آستانه تبدیل شدن به مرکز همه چیز است. زمانی است که او می‌آموزد که زندگی در این بخش از جهان خیلی آسان نیست. و این داستان دختر کوچکی است که سال‌های باشکوه نوجوانی خود را در کنار محبوب‌ترین مردان جوان پشت سر می‌گذارد. آنها از موانع، اشتباهات، دوستی، تشویق، شادی، غم عبور می کنند. و مهمتر از همه، آنها قبل از اینکه همه وارد دنیای واقعی به نام بزرگسالی شوند، معنای عشق و فرآیند یادگیری پذیرش آن را یاد می گیرند.

زیرنویس F4 Thailand: Boys Over Flowers 2021 - بلو سابتایتل

پس از اعلام آن در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹، چندین نام به صورت آنلاین توسط کاربران تایلندی پیشنهاد شد که چه کسی باید نقش های اصلی را بازی کند.در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰، تقریباً یک سال از زمان اعلام آن، GMMTV رسماً هنرمندانی را که قرار است نقش‌های اصلی سریال مذکور را بازی کنند، معرفی کرد.[۸] هنرمندان فعلی GMMTV Vachirawit Chivaaree و Metawin Opas-iamkajorn که اخیرا در سریال عشق پسرانه ۲gether: The Series و Still 2gether بازی کرده اند، نقش دو نفر از اعضای F4 را بازی خواهند کرد که چهره های جدیدی به نام های Tontawan Tantivejakul، Hirunkit Changkham و Jirawatis Jirawat به آنها خواهند پیوست. در سریال مذکور که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ پخش شود. پس از معرفی Vachirawit و Metawin به عنوان اعضای F4 تایلند، برخی از طرفداران آنلاین تعجب خود را از نقش‌های داستانی جدید خود ابراز کردند، اما برخی آن را “فرصتی برای رشد به عنوان یک بازیگر” می‌دانند. “

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.