تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 16:55
133 بازدید
کد خبر : 191172

خسارت ۳۷میلیارد ریالی سارقان به شبکه های توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

خسارت ۳۷میلیارد ریالی سارقان به شبکه های توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

عکس خبر تزئینی است ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت ۳۷ میلیارد ریالی سارقان شبکه های برق به این شرکت در سال جاری خبر داد. ” جمال معتمدی زاده ” افزود: واقعیت این است که متاسفانه روند سرقت سارقان از شبکه های توزیع نیروی برق در این استان

خسارت ۳۷میلیارد ریالی سارقان به شبکه های توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت ۳۷ میلیارد ریالی سارقان شبکه های برق به این شرکت در سال جاری خبر داد.

” جمال معتمدی زاده ” افزود: واقعیت این است که متاسفانه روند سرقت سارقان از شبکه های توزیع نیروی برق در این استان نسبت به گذشته بیشتر و از سویی خسارت به مشترکین برق نیز دوچندان شده است.
وی از نارضایتی و نگرانی مشترکین برق از سرقت شبکه های برق بدلیل سوختگی وسایل برقی آنان هم خبرداد و تصریح کرد: برای جلوگیری از سرقت شبکه ها و تجهیزات برقی، اقدام به قفس سازی برای تعدادی از ترانسفورماتورهای خود نموده ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر گشت های رضویون با نظارت نهادهای مرتبط جهت مقابله با سرقت شبکه های برق در مناطق مختلف استان بویژه شهر یاسوج راه اندازی شود.
به گزارش ایسنا به نقل از نقل از روابط عمومی شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، معتمدی زاده از مردم استان خواست درصورت هرگونه مشاهده سرقت شبکه های برق با شماره تلفن ۱۲۱ تماس و با واحدهای عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق همکاری های لازم را داشته باشند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.