تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:09
146 بازدید
کد خبر : 189442

حضور پنج قاضی جدید در مجتمع جرائم اقتصادی/ رسیدگی‌ها با دقت و سرعت بیشتر انجام می‌شود

حضور پنج قاضی جدید در مجتمع جرائم اقتصادی/ رسیدگی‌ها با دقت و سرعت بیشتر انجام می‌شود

رییس کل دادگستری استان تهران با اعلام حضور پنج تن از قضات جدید در مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی گفت: فرآیند رسیدگی به پرونده‌های این مجتمع در یک مسیر مناسب تر و در عین حال با دقت و سرعت بیشتر صورت می پذیرد. به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان

حضور پنج قاضی جدید در مجتمع جرائم اقتصادی/ رسیدگی‌ها با دقت و سرعت بیشتر انجام می‌شود

رییس کل دادگستری استان تهران با اعلام حضور پنج تن از قضات جدید در مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی گفت: فرآیند رسیدگی به پرونده‌های این مجتمع در یک مسیر مناسب تر و در عین حال با دقت و سرعت بیشتر صورت می پذیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، سه روز پس از نشست رییس کل دادگستری استان تهران با قضات مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی،  صبح امروز دادگاه رسیدگی به اتهامات شهردار و اعضای شورای شهر لواسانات برگزار شد.

القاصی مهر  رییس کل دادگستری استان تهران  با اعلام حضور پنج تن از قضات جدید در مجتمع جرائم اقتصادی گفت: فرآیند رسیدگی به پرونده‌های این مجتمع در یک مسیر مناسب تر و در عین حال با دقت و سرعت بیشتر صورت  می پذیرد.

القاصی مهر افزود:  عزم قوه قضاییه خصوصاً ریاست معزز قوه بر آن است که با مفسدین نظام و مخلین در نظام اقتصادی و ارزی کشور بدون اغماض و با رعایت کامل موازین قانونی برخورد شود و آنچه که در این رسیدگی حائز اهمیت است، اینکه به صورت تخصصی به پرونده ها و جرائم رسیدگی می‌شود.

در پرونده شهردار و شورای شهر لواسانات به اتهامات ۵۱ نفر از جمله شهردار، اعضای شورای شهر برخی از کارمندان شهرداری و پیمانکاران توسط دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.