تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:25
132 بازدید
کد خبر : 185115

تنها ایران حق شرط گذاشتن در مورد برجام را دارد

تنها ایران حق شرط گذاشتن در مورد برجام را دارد

ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که بعد از ۵ سال که از برجام می‌گذرد تنها کشوری که حق شرط گذاشتن برای دیگر طرفها را دارد ایران است. حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب المرجب و دعوت همگان به طاعت خداوند در این ماه عزیز، بیانات اخیر

تنها ایران حق شرط گذاشتن در مورد برجام را دارد

ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که بعد از ۵ سال که از برجام می‌گذرد تنها کشوری که حق شرط گذاشتن برای دیگر طرفها را دارد ایران است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب المرجب و دعوت همگان به طاعت خداوند در این ماه عزیز، بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام را نقشه راه ایران در قبال این توافق دانست.

او گفت: قریب به ۵ سال است که ایران به سان متکلم وحده تنها عضوی است از برجام که به مفاد آن عمل می‌کند.

تقی‌زاده گفت: هدف برجام رفع تمامی تحریم‌ها بود آن هم بالمره، اما این که نشد هیچ بلکه چندین برابر قبل بر ما تحریم تحمیل کردند. لذا از این به بعد آن کشوری که حق شرط و شروط گذاشتن را برای سایرین دارد ایران است، چون به تمامی تعهدات برجامی خود وفا کرد.

امام جمعه کامفیروز گفت: ایران دیگر به یاوه گویی‌ها و مهمل‌بافی‌های آمریکا و کشورهای غربی گوش نخواهد کرد و به عنوان فصل الخطاب، برنامه‌ی خود را در قبال برجام را لغو تمامی تحریم ها، راستی آزمایی آن در میدان عمل نه بر روی کاغذ و برگشت ایران به تعهدات برجامی می‌داند.

او همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه رجب گفت: امشب شب اول ماه رجب است، ماهی که عبادت کنندگان در آن، در قیامت به طور خاص خطاب می‌شوند “این الرجبیون” و مشمول رحمت ویژه‌ی الهی می‌شوند. پس بیاید همه باهم با ترک گناه و عبادت مضاعف در این ماه، قدر و منزلت آن را حفظ کرده و از برکات آن محروم نشویم.

امام جمعه کامفیروز به نمازگذاران توصیه کرد: در این ماه اول حتما به کتاب مفاتیح الجنان مرحوم شیخ عباس قمی رجوع کرده و اعمال ماه رجب را بررسی کرده و در حد توان جامه‌ی عمل بپوشانید و دوم اینکه اهم اعمال این ماه روزه گرفتن و استغفار است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.