تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 18:20
30 بازدید
کد خبر : 190762

تردد کُند در برخی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف

تردد کُند در برخی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در برخی راه‌های مواصلاتی این استان بعلت بارش برف به کُندی انجام می شود. محمد حسین نصیری راد در جمع خبرنگاران افزود: محورهای “یاسوج به شیراز”، “یاسوج به اقلید”، “یاسوج به بابامیدان”، “یاسوج به باغچه سادات”، “یاسوج به مارگون” و

تردد کُند در برخی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در برخی راه‌های مواصلاتی این استان بعلت بارش برف به کُندی انجام می شود.

محمد حسین نصیری راد در جمع خبرنگاران افزود: محورهای “یاسوج به شیراز”، “یاسوج به اقلید”، “یاسوج به بابامیدان”، “یاسوج به باغچه سادات”، “یاسوج به مارگون” و “یاسوج به سی سخت” برفی و تردد در این جاده ها به کندی انجام می‌شود.
وی اظهارکرد: تردد در جاده ارتباطی ۳۰ روستای مناطق سردسیری استان از جمله مارگون و دنا به علت خاکی بودن و بارش سنگین برف به سختی انجام می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جاده ۵ روستا در بخش زیلایی شهرستان مارگون مسدود است و با توجه به شدت و تداوم بارش‌ها احتمال افزایش مسدود شدن راه‌های روستایی پیش بینی می‌شود.
نصیری راد تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۶ دستگاه سبک و ستگین راهداری در جاده‌های استان مستقر و کار بازگشایی و نمک پاشی را انجام می‌دهند.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ۲۳۰ راهدار در ۲۴ راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده ارائه خدمات به رانندگان جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی می‌کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.