تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:16
143 بازدید
کد خبر : 185813

بررسی راه های توسعه تولید پوشک های چند بار مصرف در قم

بررسی راه های توسعه تولید پوشک های چند بار مصرف در قم

ایسنا/قم مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری و مدیر اجرایی واحد اشتغال جهاددانشگاهی قم از واحد تولید پوشک های چند بارمصرف در قم بازدید کردند. مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم، ضمن بازدید از طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان قم با پیشران این طرح دیدارکرد. در این برنامه، طاهره صدیقی به

بررسی راه های توسعه تولید پوشک های چند بار مصرف در قم

ایسنا/قم مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری و مدیر اجرایی واحد اشتغال جهاددانشگاهی قم از واحد تولید پوشک های چند بارمصرف در قم بازدید کردند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم، ضمن بازدید از طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان قم با پیشران این طرح دیدارکرد.

در این برنامه، طاهره صدیقی به همراه یاسر شریفی مدیر اجرایی واحد اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم با بازدید از طرح مذکور و دیدار با پیشران‌ طرح و فضای کار از جزئیات این امر و مشکلات پیشرانان از جمله کمبود نقدینگی، جهت رفع آن‌ها آگاه شد.
در طی این بازدید دیدار با خانم مستوفی، پیشران این طرح در حوزه تولید پوشک که پوشش و اتصال به بازار بسیاری از متقاضیان توسط وی انجام شده انجام گرفت. وی در این دیدار به تولید پوشک کودک در این واحد تولیدی خانوادگی اشاره کرد که تولید ماهانه آن به ۲۵ هزار بسته رسیده است.

وی در این دیدار گفت: این پوشک حاصل یک سال کار مستمر و افزایش کیفیت و رسیدن به حد کاملا اطمینان بخش برای مصرف کننده رسیده است که بدون کوچکترین نم و درز رطوبتی می تواند تا شش ماه مورد استفاده قرار گیرد و دیگر نیازی به خرید پوشک های یک بار مصرف نیست.
طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان قم به کارفرمایی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری توسط جهاد دانشگاهی به طور کامل انجام می گیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.