تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 16:49
119 بازدید
کد خبر : 187663

آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در استان مرکزی

آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در استان مرکزی آغاز شد. در بیست و دومین روز از بهمن ماه همزمان با سالروز پیرزی انقلاب اسلامی، مردم استان مرکزی همچون سال های گذسته با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق می کنند. امسال بر خلاف

آغاز راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در استان مرکزی آغاز شد.

در بیست و دومین روز از بهمن ماه همزمان با سالروز پیرزی انقلاب اسلامی، مردم استان مرکزی همچون سال های گذسته با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق می کنند.

امسال بر خلاف سال های گذشته، به جهت شرایط کرونایی موجود در کشور و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، این راهپیمایی که دقایقی پیش آغاز شده به سیاق هر ساله برگزار نشده و جای خود را به راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی داده است.

اقشار مختلف مردم اراک و دیگر شهرستان های استان مرکزی امسال با حضور خودرویی در مسیر پیش بینی شده و سر دادن شعارهای انقلابی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و ارج می نهند.

مردم اراک، امروز راهپیمایی خود را از محل میدان مقاومت(واقع در انتهای خیابان قائم مقام) آغاز کرده و پس از طی مسیر بلوار مهارت و خیابان جهاد، این راهپیمایی را در میدان شهیدان رجایی پایان می دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.