دانلود زیرنویس مستند NYC Point Gods 2022 شمگاد یک مربی توسعه بازیکن برای دالاس ماوریکس است، بنابراین او دیدگاه نزدیکی از نحوه بازی روزانه گاردها دارد. شمگاد در گفتگوی اخیر با The Athletic گفت: “کلاً، شجاعانه.” “… چیز دیوانه کننده اکنون این است که هر پوینت گارد در NBA اکنون مانند یک گارد شهر نیویورک بازی می کند. هر نگهبانی هر نگهبانی.»
تأثیر محافظان نقطه نیویورک در NYC Point Gods، مستندی که در ساعت ۹ شب در تمام پلتفرمهای پخش شوتایم نمایش داده میشود، بررسی میشود. ET 29 ژوئیه. این نشان میدهد که ژنرالهای نیویورک سیتی در زمین و خارج از زمین و منحصر به فرد بودن نیویورک که بسیاری را به خط مقدم بسکتبال آوردهاند، نشان میدهد. کوین دورانت ستاره بروکلین و شبکه رسانه ای هیئت مدیره ریچ کلیمن شریک تجاری این پروژه هستند.
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس مستند NYC Point Gods 2022 مستندی که به تنهایی تأثیر آماری نیروهای پوینتگارد از شهر را در نظر بگیرد، چشمنواز خواهد بود. یک جستجوی ساده در اینترنت به شما می گوید. نیت «تینی» آرچیبالد خود نیویورک سیتی در همان فصل در NBA در گلزنی و پاس گل رهبری کرد. مارک جکسون از بروکلین در رتبه پنجم پاس گل ها قرار دارد.
جایی که فیلم موفق می شود نشان دهد که چگونه محیط منحصر به فرد نیویورک سیتی ذهنیت و سبک نیروهای پوینت گارد آن را شکل داده است و چگونه سواگ آنها (کلمه ای که بارها برای توصیف آنها استفاده می شود) نه تنها در زمین بلکه در هیپ هاپ نیز ظاهر می شود. و مد و از برنامهها و زمینهای بازی بسکتبال دبیرستانی مشهور نیویورک فراتر میرود.
این نگاهی است به اینکه چگونه نفوذ نیویورک در سراسر جهان احساس می شود و چرا شمگود از هارلم تعدادی نیویورک را در هر نقطه گارد NBA می بیند.
و این دقیقا چیست؟
شمگاد گفت: “نیویورک همه چیز در مورد استعداد است، همه چیز در مورد این است که چه در زمین باشید و چه خارج از زمین و همیشه نمایشی را به نمایش بگذارید، چه در زمین باشید یا خارج از زمین.” فکر میکنم به همین دلیل است که ما چنین تأثیری بر دنیای بسکتبال داشتهایم. وقتی از نیویورک می آمدی باید سرسخت می بودی، زیرا دلالان خیابانی فکر می کردند بهتر از بسکتبالیست ها هستند.”
اجمالی از این سبک در استفن کری، کایری اروینگ و لوکا دانچیچ در زمین وجود دارد.
کنی اندرسون، برجسته سابق NBA، اهل کوئینز است و دیدگاه خود را در مورد شخصیت بازیساز نیویورک ارائه می دهد.
اندرسون به The Athletic گفت: «اول از همه، سواگ زیادی وجود دارد. «این را از پرل واشنگتن میدانید، او بازی سواگ را داشت. سپس به مارک جکسون نگاه میکنم و توانایی پاسهای او فوقالعاده بود، و توانایی دانکینگ کنی اسمیت، بازی درون و بیرون راد استریکلند، همه چیز فوقالعاده بود.»
اندرسون اضافه کرد: «توپبازی و کاریزما: این ویژگی نمایشی است، جسمانی است. شما می توانید بچه های کوچکی را پیدا کنید که می توانند از پس آن برآیند، اما آنها فیزیکی هستند. اینگونه بود که ما به عنوان رقبای نیویورک سیتی از طریق رده بندی بالا رفتیم.”
اندرسون گفت: هر زمان که به نیویورک برمی گردد، احساسی در مورد شهر وجود دارد که هنوز نمی تواند توصیفش کند. اما یک اطمینان از نیویورک وجود دارد که او با خود به جورجیا تک در آتلانتا برد.
این کالج به نیویورکی ها کمک کرد تا برند بسکتبال خود را به جهان معرفی کنند. اسمیت در کارولینای شمالی بازی کرد و اعتماد به نفسی به او داد و او را متعجب کرد که چرا مردم نمیخواهند از این مرد به نام مایکل جردن محافظت کنند، زیرا او قطعاً این چالش را میپذیرد. استریکلند بازی خود را به DePaul برد در حالی که دیگران مانند جکسون (سنت جان) درخشش خود را به خانه نزدیکتر یافتند.
اما بحثی وجود ندارد که نیویورک چه چیزی به اندرسون و همتایانش داد.
اندرسون گفت: “این به من اعتماد به نفس، تکیه بر همه چیز و کار سخت و فداکاری داد.” و از هیچ چیز یا هیچ کس در بازی بسکتبال نترسید.
موکسی مورد نیاز برای زنده ماندن در زمینهای بازی افسانهای نیویورک، مترادف با بهترین نگهبانان آنها است، همراه با داشتن دستههای نخبه و نحوه پایان دادن به رنگ.
این درسها به نانسی لیبرمن کمک کرد تا از بروکلین بیرون بیاید و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنانی شود که بازی زنان تا به حال دیده است.
لیبرمن گفت: «بسیاری از آن ذهنی است. او میگوید: «نفوذ بازی در نیویورک سیتی این است که نمیخواهید مردم علیه شما فریاد بزنند، زیرا به تازگی شکست خوردهاید. شما می خواهید که آنها برای شما آه و صدا کنند، و اینگونه است که شما آن را توسعه می دهید و به ساختن آن ادامه می دهید.”
سرسختی فقط ذهنی نیست. این در مورد سرسختی بدنی برای بازی در عناصر و رفتن به حلقه برای گلزنی است زیرا شلیک به یک جامپر روی تخته های فلزی همیشه ایده آل نبود.
این همچنین دلیلی است که دستگیره نگهبان باید محکم باشد. همه میدانند که میخواهید به حلقه برسید، پس اگر نتوانید مدافعان را از دریبل خارج کنید، دقیقاً چگونه میخواهید این کار را انجام دهید؟
لیبرمن گفت: “شما باید یاد می گرفتید که چگونه سبد بدست آورید و باید سخت باشید.” «…آنها تو را روی زمین میگذارند و تو نمیتوانی با دم بین پاهایت راه بروی.»
بهترین جادوگران با دریبل مانند نابغه های موسیقی هستند که راه های جدیدی برای ترکیب مجدد هنر استاندارد پرش بسکتبال ارائه می کنند.
دوران حرفهای شمگاد در NBA کوتاه بود، اما اثر او در بازی آنقدر طولانی شده است که بچههایی هستند که حرکت «شمگاد» را تمرین میکنند و متوجه نمیشوند که شمگد یک شخص واقعی است. این حرکتی است که او در پراویدنس نشان داد که حرکت پا و دسته را برای ایجاد فضا ترکیب می کند.
توپ را جلوتر از شما بیرون میآورید، در حالی که دریبلزن توپ را از جلو بیرون میآورد و فقط آن را عقب میکشد.
شمگد گفت: «اولین باری که این کار را کردم، همه میگفتند: «اوه لعنتی، چه کار کردی؟» “و در آن نقطه، من هنوز خوبم، حدس میزنم که عالی بود.”
دریبل زدن او، همراه با یک نام منحصر به فرد (بله، خدای شمگد نام واقعی اوست)، کمک کرد تا این حرکت چیزی شبیه سازی شود و به او کمک کرد تا حرفه مربیگری خود را شروع کند. و چه تعداد از دستیاران مربی NBA قرارداد کفش و لباس دارند، همانطور که شمگد با پوما می کند؟
زیرنویس NYC Point Gods 2022 سبک پر زرق و برق نه تنها به نفع کسانی است که در NBA یا کالج هستند، و مستند تا حدودی به ورزشکاران خیابانی و آنچه که تبدیل به تور AND1 Mixtape می شود، می تاباند. واکنشهای جمعیت به مهارتهای توپبازی به همان اندازه افسانهای شد که بازیکنانی که به جریان اصلی میرفتند، تور میرفتند و از بازی درآمد کسب میکردند و مهارتهایی که در محلههایشان جزء اصلی بود.
لیبرمن گفت: «وقتی مربیگری میکنید یا در سطح حرفهای بازی میکنید، مطمئناً هواداران و افراد حرفهای دارید که بیرون میآیند و بازی شما را میبینند. “هیچ چیز مانند ارتباط با هواداران در استریبال نیست. این دیوانه کننده است اگر شما را دوست داشته باشند، اگر به شما ایمان داشته باشند، اگر آنها را حرکت دهید، خانواده می شوند.»
این بخشی از جایی است که داستان Point God با هیپ هاپ در هم آمیخته شده است. بهترین دوست شمگاد کامرون خواننده رپ هارلم است که قبل از رسیدن به ستاره در هیپ هاپ با ترکیبی از اشعار جذاب و مد بسیار بالا یکی از بهترین نوازندگان دبیرستانی در نیویورک بود.
این فقط یکی از پیوندهای زیادی به بازی و رپ در مستند است.
توصیف یک پوینت گارد نیویورک بسیار شبیه به MC با اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر است. مسابقات زمین بازی مانند نبردهای سبک آزاد محلی بود، جایی که بازیکنان برای اثبات تسلط خود به دنبال بهترین چیزی بودند که در مورد آن شنیده بودند.
در این محیط بود که بازی های آنها با ترکیبی از زرق و برق و شن آراسته شد. در حالی که اندرسون در راه رسیدن به یکی از بهترین حرفه های دبیرستانی در تاریخ بود، تبدیل شدن به یک ستاره بزرگتر در جورجیا تک و دومین انتخاب در درفت NBA 1991، او این کار را با موسیقی LL Cool J، Run DMC و Rakim انجام داد.
اندرسون گفت: «موسیقی رپ در آن زمان واقعاً بزرگ نبود. در کاپوت و همه چیز، روح بزرگ بود، اما فکر نمیکنم آنها پول زیادی برای آن درآوردند، اما فقط عالی بود. و در آن زمان هیچ کس واقعاً به پول اهمیت نمی داد. فقط به احساسی که به شما می داد اهمیت می داد.»
کامرون و فات جو خواننده رپ نیویورکی در این فیلم حضور دارند. این همچنین یادآور این است که در اوج دوران لباسهای گشاد، بسیاری از ما با لباسهایی راه میرفتیم که انگار قرار بود در پارک بازی کنیم.
دقیقاً چرا برای تماشای بازی ها سربندهایی مانند کلاه با پیراهن می پوشیدیم؟ شاید مثل این بود که جی زی در «اعلام خدمات عمومی» رپ زد: «به حرفم نگاه کن، یو، من مثل یک بازیکن توپ راه میروم» که حلقههای نیویورک را در کمدهای ما قرار داد؟
لیبرمن در لیگ BIG3 مربیگری می کند و یک تحلیلگر تلویزیونی برای اوکلاهاما سیتی تاندر است. حرفه افسانهای او بدون آن بازیها در نیویورک که نگهبانان را عالی میکرد، یکسان نبود، چیزی که به گفته او به باب کوزی میرسد.
لیبرمن گفت: «هیچ چیز بالاتر از استریت بال نیویورک نیست. “هیچ چیز بزرگتر وجود ندارد. فقط شما را سخت می کند. و میدانم که وقتی بازی میکردیم این را نمیدانستیم، اما در زندگی ما را سخت میکرد.»
همانطور که شمگاد اشاره می کند، اگر کمی از نیویورک در شما نباشد، موفقیت در NBA دشوار است. او معنای خدای نقطهای بودن را با ویژگیهایی که بزرگان را توصیف میکند، خلاصه میکند.
او گفت: “من می گویم سخت است.” “من می گویم فحش دادن، و می گویم سرگرمی.”