تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 16:51
158 بازدید
کد خبر : 184036

۲۰ ساختمان اورژانس همدان استیجاری و فرسوده/ استقرار یک پایگاه در کانکس

۲۰ ساختمان اورژانس همدان استیجاری و فرسوده/ استقرار یک پایگاه در کانکس

ایسنا/همدان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: اورژانس استان همدان در مجموع دارای ۶۶ پایگاه فعال است که از این تعداد ۲۰ پایگاه در ساختمان های فرسوده و یا استیجاری مستقر شده اند. دکتر حبیب معصومی با بیان اینکه یکی از پایگاه های اورژانس شهرستان نهاوند در

۲۰ ساختمان اورژانس همدان استیجاری و فرسوده/ استقرار یک پایگاه در کانکس

ایسنا/همدان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: اورژانس استان همدان در مجموع دارای ۶۶ پایگاه فعال است که از این تعداد ۲۰ پایگاه در ساختمان های فرسوده و یا استیجاری مستقر شده اند.

دکتر حبیب معصومی با بیان اینکه یکی از پایگاه های اورژانس شهرستان نهاوند در کانکس مستقر و فعال شده است، به طرح احداث هشت ساختمان جدید اورژانس در سطح استان همدان اشاره و اظهار کرد: برای احداث هر یک از ساختمان ها با ۵۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و براساس برنامه زمان بندی شده تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان ادامه داد: این هشت ساختمان اورژانس شامل مرکز فارسبان و پایگاه سه شهری نهاوند، دو پایگاه در شهرستان فامنین، یک پایگاه در کبودراهنگ، دو پایگاه در ملایر و یک پایگاه در رزن است.

وی با بیان اینکه در همین ارتباط در ایام دهه فجر امسال دو ساختمان جدید اورژانس استان شامل پایگاه شهری شهرک مدنی همدان و ساختمان شماره چهار شهر ملایر به بهره برداری رسید، افزود: برای احداث و بهره بردای از ساختمان جدید اورژانس در شهرک مدنی ۶۰۰ میلیون تومان و پایگاه شماره چهار شهرستان ملایر نیز ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی هزینه شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، معصومی در پایان گفت: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه بالگرد (اورژانس هوایی) در ۶۶ پایگاه شهری و جاده ای این استان آماده خدمات رسانی در مواقع ضروری است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.