تاریخ انتشار: یکشنبه 12 دی 1400 - 18:11

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد از کشف ۲۰ راس احشام فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد. سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر جابه جایی احشام فاقد مجوز توسط یک دستگاه وانت نیسان، اکیپ گشت پلیس آگاهی این

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد از کشف ۲۰ راس احشام فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر جابه جایی احشام فاقد مجوز توسط یک دستگاه وانت نیسان، اکیپ گشت پلیس آگاهی این خودرو را شناسایی و با هماهنگی با مراجع قضائی خودرو را متوقف کردند .

وی افزود: در بازرسی از وانت نیسان تعداد ۲۰ راس احشام فاقد هرگونه مجوز  حمل و بهداشتی را کشف کردند.

سرهنگ محمدی در ادامه با بیان اینکه ارزش ریالی احشام کشف شده بر اساس نظر کارشناسان بیش از۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد در پایان از برنامه ریزی های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت و شرایط جغرافیایی این شهرستان، موضوع برخورد با قاچاق فرآورده های دامی و طیور با جدیت تمام پیگیری می شود و از شهروندان نیز خواست تا هرگونه موارد مشابه و مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

خروج از نسخه موبایل