تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:48
192 بازدید
کد خبر : 186708

هنرستان‌ها و کلاس‌های درس چهارمحال و بختیاری تجهیز و هوشمند شدند

هنرستان‌ها و کلاس‌های درس چهارمحال و بختیاری تجهیز و هوشمند شدند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیزات مورد نیاز برای هوشمندسازی ۲۰۰ کلاس درس و تجهیزات مورد نیاز ۷۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به مدارس ارسال شد. فرحناز قائدامینی ۲۳ بهمن‌ماه در آیین ارسال تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و تجهیزات هوشمندسازی ۲۰۰

هنرستان‌ها و کلاس‌های درس چهارمحال و بختیاری تجهیز و هوشمند شدند 

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیزات مورد نیاز برای هوشمندسازی ۲۰۰ کلاس درس و تجهیزات مورد نیاز ۷۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به مدارس ارسال شد.

فرحناز قائدامینی ۲۳ بهمن‌ماه در آیین ارسال تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و تجهیزات هوشمندسازی ۲۰۰ کلاس درس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین و نگاه آموزش و پرورش برای توسعه سنواتی در مدارس، اظهار کرد: باید تلاش کنیم دانش‌آموزان را با ارتقای تجهیزات به سمت هنرستان‌ها هدایت کنیم تا پس از فارغ‌التحصیلی به خودکفایی در زمینه اشتغالزایی برسند و بتوانند خود و خانواده را اداره کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دومین مرحله تجهیزات به مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان ارسال شد، گفت: این تجهیزات شامل ۵۹ عنوان تجهیزات و ۱۳۵۲ قلم کالا است که به تمام نواحی و مناطق استان ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: ارزش ریالی تجهیزات ارسال شده برای مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش حدود ۲۰ میلیارد ریال است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال محموله سوم نیز آماده و به ادارات شهرستان‌ها ارسال شود.

قائدامینی در خصوص ارسال تجهیزات هوشمندسازی به ۲۰۰ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: خیران بازوان توانمند آموزش‌ و پرورش هستند با پیگیری‌های صورت گرفته با خیرین وارد مذاکره برای هوشمندسازی مدارس استان شدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در شرایط بیماری کرونا نیاز به هوشمندسازی کلاس‌های درس بیشتر از گذشته احساس می‌شد، خیری از بنیاد قلمچی هزینه هوشمندسازی ۲۰۰ کلاس درس در استان را متقبل شد و تا پایان سال ۲۰۰ کلاس درس دیگر نیز هوشمندسازی می‌شود.

وی بیان کرد: هزینه هوشمندسازی ۲۰۰  کلاس‌ درس در چهارمحال و بختیاری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است، این تجهیزات به مناطق ۱۷‌گانه ارسال می‌شود.

قائدامینی در پایان تاکید کرد: تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به ۷۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا می‌کند، باید دانش‌آموزان را باتوجه به استعدادشان به سمت این مدارس هدایت کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.