تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 11:18
142 بازدید
کد خبر : 181651

سینه مردم کردستان انباشته از نفرت ضدانقلاب است

سینه مردم کردستان انباشته از نفرت ضدانقلاب است

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: سینه مردم کردستان انباشته از نفرت ضدانقلاب است چرا که آنها هرآنچه صدام و صدامیان گفتند علیه ملت ایران و کرد پیاده کردند. سردار سیدصادق حسینی امروز یکشنبه(۵ دی ماه) در مراسم چهلم خاکسپاری شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد با اشاره به اینکه

سینه مردم کردستان انباشته از نفرت ضدانقلاب است

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: سینه مردم کردستان انباشته از نفرت ضدانقلاب است چرا که آنها هرآنچه صدام و صدامیان گفتند علیه ملت ایران و کرد پیاده کردند.

سردار سیدصادق حسینی امروز یکشنبه(۵ دی ماه) در مراسم چهلم خاکسپاری شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهید فاطمه اسدی بعد از گذشت سال ها اظهار کرد: ظلمی که گروهک‌های ضد انقلاب و مخالف مردم به شهیده فاطمه اسدی و امثال وی کردند، بسیار بزرگ بود و هیچگاه فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به جنایات ضدانقلاب در حق مردم کردستان افزود: دشمنان با وعده حمایت‌های دروغین، امنیت مردم را در اوایل انقلاب به هم زدند و امروز هم در تلاش هستند که این امنیت را از بین ببرند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ضد انقلاب از یک سو ندای دفاع از خلق کرد سر می‌دهد اما برخلاف این ادعا به بدترین شکل ممکن با این مردم رفتار می کند بیان کرد: بالاتر از شهادت مظلومانه شهیده اسدی در طول تاریخ دفاع مقدس وجود ندارد.

وی افزود: سینه مردم کرد و کردستانی‌ها انباشته از نفرت ضدانقلاب است چرا که آنها هرآنچه صدام و صدامیان گفتند علیه ملت ایران و کرد پیاده کردند.

سردار حسینی ادامه داد: حیله و خدعه در وجود ضدانقلاب به شدت موج می‌زند و در مسیر ضربه‌زدن به مردم کرد در طول تاریخ از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.